Ik liep naar achteren tot ik botste tegen een man. Hij had een koevoet vast waar hij waarscheinlijk de deur mee open heeft gekregen.
De man hield zijn hand voor mijn mond en de koevoet bij mijn nek. De man van van de achterdeur was ook al binnen hij deed de achterdeur opslot en de schuifdeur van de keuken ook "ik ga mijn hand weg doen maar als je schreeuwt schiet hij je neer" ik trilde en knikte.
opeens hoorde ik mijn broers de trap afkomen "DOUNIAAA KOM WE GAAN DOOR" ze liepen naar de keuken maar de deur ging niet open "Dounia doe de deur open aub" zei amine heel lief de man deed de deur open en hield zijn geweer bij mijn hoofd ik zag amine walid en taher vol shock verdriet en woede kijken "wat wil je van ons laat haar gaan" "vraag maar aan je vader we nemen zijn prinsesje mee" "wat kunnen we doen om haar terug te krijgen" "zal ik nog met mijn baas bespreken maar nu is ze van ons en jullie kunnen niks doen tot dat jullie vader terug is" zei de man en gaf me een harde klap waardoor ik viel. Langzaam hing mijn beeld weg en voor ik het wist was alles zwart.
het laatste wat ik hoorde was "geen zorgen zusje alles komt goed"
Ik werd wakker in een klein donker kamertje. Ik lag op een bed met een te harde matras "WAARBEN IKKKKK" ik begon te huilen en te huilen.....
Perspectief Hicham
Walid,Taher en Amine kwamen terug maar zonder Dounia ze hadden rode ogen en vertelde alles tot in de details.
"bel alle mannen. Ze moeten nu naar hier komen! dringend!!!" Schreeuwde ik
Dounia's moeder begon te huilen waardoor ik haar troostte en gerust stelde.
Toen alle mannen er waren hadden we alles besproken.
Opeens belde Dounia zijn Amine op. Hij zette het op de luidspreker "a...aminee kom mij helpen ik word mishandeld en geslagen alles ik word gek hier" snikt ze zacht.
"Rustig Doun we komen je helpen waar ben je"
"Iiikkk benn.." Ze werd verbroken door een mannen stem waardoor ze haar telefoon weg stak volgens mij."nounouu wat hebben we hier ons klein boksertje" "WAT WIL JE VAN ME IK KEN JE NIET EENS" "EYY WEL WAT BEETJE RUSTIG OF ZAL IK METEEN EEN KOGEL DOOR JE MOOIE HOOFDJE KNALLEN" zei een mannen stemm. We hoorde haar snikken en toen een harde klap. Ze schreeuwde van de pijnnn en opeens vulde wat zweepslagen de ruimte. Als ik die mannen vind, snijd ik hun ballen ervan af! Ze moestten met hun vuile poten van haar afblijven!
Perspectief Dounia
Waar was ik er kwam iemand binnen en gaf me een paar klappen ik gaf hem een paar terug en hij stopte en keek me aan hij lachtte wat was er nou grappig aan mijn lip bloedde opeens haalde hij een zweep te voorschijnnn ik kon het niet laten en schreeuwde alles eruit de man zei "als je braaf bent krijg je wat te eten" en ging weg ik zat nog eventjes te huilen en voor me uit te staren tot ik opeen realiseerde dat ik mijn gsm nog tussen mijn borsten had zitten daar vond of zag niemand het ooit ik belde amine op en zei "a..amminee kom mij helpen ik word mishandeld en geslagen alles ik word gek hier" "wagt maar zusje we komen je helpen waar ben je" "i..ikk ben" en de man kwam binne ik stopte mijn gsm in mijn bh "nounou daar heb je ons klein boksertje" "WAT WIL JE VAN ME IK KEN JE NOG NIET EENS"
"EYY WEL BEETJE RUSTIG OF ZAL IK DREK EEN KOGEL DOOR JE HEEN KNALLEN" en daar voelde ik de eerste klap en daarna kwam de zweep weer tevoorschijn ik schreeuwde opnieuw alles uit en begon te huilen de man ging weg "wrm Allah waaromm ik Allah aub verlos mij uit deze pijn" ik heb nooit gebid en heb daar ook spijt van want ik ben vergeten hoe je het gebed verricht "Douniaa" hoorde ik amine zeggen aahjaa ik had vergeten dat ik nog aan het bellen was "amine amine lieve broer van me help me aubb" "heb geduld we zullen je komen helpen dat beloof ik je! Maar weet je ongeveer waar je bent" "jaa de man ging richting Rotterdam" "oww ik weet waar ze is ik moest ooit van je vader iets leveren daar kom kom we gaan je zusje halen zei een onbekende stem" "bslema dankjewel ik hou van jullie!!" "En wij ook van jou bslema tot straks insha allah"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vinden jullie het een fijn verhaal? Laat het aub weten dan in de reacties of via een berichtje loveforjullie❤️
JE LEEST
Dounia...
Teen FictionHet gaat over een 17-jarige marokkaanse meid genaamd Dounia. Vanwege een paar agressieve kanten, doet ze van kleins af aan al boksen. Dat is ook een van de redenen dat ze het beter kan vinden met de jongens dan met de meisjes. Dounia was niet zoal...