Deel 36

4.4K 251 37
                                    

We stopten bij een tankstation en Jouad en de rest stapte uit. Behalve ik Anouar en Younes. Want ik zit vanvoor met Jouad, achter ons Dalil, Youssef en Karim
En helemaal vanachter Anouar en Younes. Dus zij kunnen er moelijk uit.
"Pak Dalil zijn gsm" zei younes lachend. Ik lachte mee en pakte hem en gaf hem door aan younes.
Ik draaide me om en sluiten mijn gsm aan, aan de auto. En deed broederliefde zomersessie op
"Ik rook die appelmintpuur"
"Ik rook die appel mint puur" zei Anouar na mij
"En het stijgt na me hoofd"
"En het stijgt na me hoofd" deed anouar weeral, want in de sessie zelf zegt iemand dat ook toch zo op de achtergrond,Ewa anouar wil die iemand na doen a mattie.
"Ga voor me boys door het vuur.. Dat heb ik ze beloofd"
"Sehh sehh sehh sehh" 
En toen kwam Jouad met de boys na binne en gooide shakura naar ons.
"Shokran a khoja" zei ik en glimlachte naar hem.
We reden verder en ik ging los op de beat.
"Straks op de terug weg ga ik naast Anouar zitten" zei ik, en keek anouar aan via de middenspiegel in de auto.

12u......
"Daar is plaatss vlugggg Jouadddd drek pakt iemand anders die"
Hij parkeerde en we stapten uit.
We waren geparkeerd in een ondergrondseparking.
Zodra we buiten waren voelde ik de koude wind al tegen me aan komen. Ik haakte mijn arm in die van Anouar en trok hem dicht tegen me. Ik wil dat Anouar alles vergeet vandaag vooral die kehba die het uit heeft gemaakt.
Ik zal ervoor zorgen dat hij het leuk heeft.
Ik liet Anouar los en liep huppelend naar een standbeeld en poseerde het zelfde, Anouar maakte een foto, ik trok hem mee en we trokke gekke selfies.
"Wajoww Anouar Karim komkom daar is die training die je zochtt" zei Dalil, alle jongens keken met groten ogen naar de training.
"Ga maar, ik ga naar de forever21" zei ik. Jouad keek me medelijdend aan en zei toch
"Ik kom wel met je mee" zei hij teleurstellend. Ik kreeg een bigsmile en haakte mijn arm bij hem in.

"ik zoek een kleedje voor een verjaardagsfeestje" zei ik en zoekte door de kleren. Ik pakte een paar kleedjes en sleurde Jouad mee naar de kleedkamer. "Wacht hier" zei ik en ging passen.
"Is deze mooi!?" Zei ik twijfelend.
Jouad keek me aan en zijn mond vien open "isdie nou goed of niet a zeekoe" zei ik lachend. Hij schudde zijn hoofd en knikte.
"Maak snel foto van kleed" zei ik
Jouad maakte een foto, en zo ging dat verder bij de 4 volgende kleedjes. Ik bekeek de fotos, met de kleedjes en vond ze niet echt speciaal fsoo.
"Wacht ik zal voor je kijken, deze boy heeft stijl" zei hij met een grijns.
"Kom Douniaa" zei Jouad
"Geef het kleedje"
"Vertrouw je mij?"
"Ja duhh"
"Ewa, ik heb een mooi uitgekozen, wollah ik koop em en verpak em als je thuis bent mag je ze zien safe" zei hij, pfftt wollah als dat kleed lelijk is.
"Okeeedan" ik pakte mijn spullen en volgde Jouad naar de kassa
"Maar ik betaal wel!"
"Wollah meh jij betaald, ik heb ge3lift dus ik betaal" hij betaalde en net toen we de winkel uitloopte zagen we Dalil,Younes,Karim,Anouar en Youssef meisjes playen.
Ik en Jouad liepen langs hun voorbij en deden alsof we hun niet kende.
"Ewaa douniaaa" riepen ze in koor. Ik liep bitchy door tot ik opgetild werd,
"Gellek bitchy doen" zei Younes en gooide me ove zijn rug.
"Wil je me loslaten" zei ik smekend.

__________________________
Sorry voor zo een kort deeltje, maar beter dan niets toch?
Dacht dat jullie toch wel ern deeltje verdiende. Bijna vakantie, dan kan ik langere delen plaatsen. Nogmaal sorry
Groetjes 💋

Dounia...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu