Hier zit ik dan op een matras in een donkere,lege kamer met een muffe geur in mijn rode lingerie.
Ik was inslaap gevallen in de auto en toen ik wakker werd lag ik zo in deze kamer. Maar de man zwoor dat hij nog niks had gedaan. Het was nu al bijna avond en ik begon het een beetje koud te krijgen.
De deur werd ruw opengeduwd en er kwam een man binnen met een bivakmuts op. Hij deed het licht aan en hurkte zich naast me neer. Hij trok me van mijn oor naar boven. Ik stond nu recht tegenover deze man.
Hij duwde me tegen de muur en bekeek me goed van top tot teen. Toen hij klaar was keek hij in me ogen, hij had licht bruine ogen en volle zwarte wimpers best wel knap. Maar tegelijkertijd was hij ook eng.
Hij streelde over mijn wang en ging zo verder tot zijn hand mijn borsten bereikte. Ik sloeg zijn arm weg en duwde hem van me af. "Blijf met je poten van me af vuile hond die je bent"
Hij kwam terug en gaf me een harde klap op mijn wang.
IK voelde mijn wang branden maar liet de pijn niet zien. Ik liep met vuur in mijn ogen naar toe en verkocht hem een rake boks op zijn kaak. Hij was verbaasd en keek op naar mij, hij grijpte mijn keel arm stevig vast en deed zijn bivak af, hij had mooie volle roze lippen en aan zijn huidskleur zag je dat hij een marokkaan was. Hij drukte zijn lippen ruw op de mijne maar ik gaf hem met mijn andere vuist een boks in zijn buik. Hij liet los en hield zijn buik vast.
Hij keek op en grijnsde, hij kwam naar mijn oor en zei
"Kon ik maar van je genieten, maar spijtig genoeg gaat iemand anders dat al doen" zei hij schor in mijn oor. Ik keek hem met mijn vuilste blik aan en wachte tot hij de kamer verliet.
Toen hij weg was spuwde ik op de grond en veegde mijn mond af, tfoe!!!{perspectief Younes}
Ik stond vermoeid op en checkte mijn appjes. Ik werd op mijn wetktelefoon gebeld door Taher
"Salaam a khoja" bracht ik eruit
"Wa alaikum salaam, dounia is naar Anouar gegaan. Dus ga je werk doen"
Ik melde het aan Chafik en youssef.
Youssef ging om de hoek bij Anouar op het pleintje voetballen voor het geval dat hij dounia ziet.
Ik bij het parkje en Chafik ging zehma bij anouar langs. Er zijn natuurlijk nog mannen die op dounia letten maar wij zijn verantwoordelijk en wij zijn ook goede vrienden of familie dus kunnen we ook bij haar blijven als we willen.
Ik kleedde mij om in een psgtrainingspak en trok mijn huaraches aan. Ik gaf mijn moeder een kus op haar voorhoofd en stak snel een broodje in mijn mond.Ben al even bij het parkje, was gaan joggen, dounia komt deze richting niet dus ga ik maar even wat te drinken halen bij de ah.
Ik pak een fles aquarius en betaal die, als ik de ah uitloop komt er shi slet naar me toe gelopen.
Ze is even blijven plakken maar heb haar bij een snack gedumpt.
Ik loop te voet terug naar het parkje en blijf even staan als ik een enge man in een matt geblindeerde AMG mercedes staren naar buiten, het lijkt alsof hij wacht op iemand.
Ik verstop mij vlug achter een struik en blijf kijken naar de man. Achter de man zie ik opeens een meisje op de scooter.
Als ze gestopt is zie ik dat het dounia is. Ze gaat op de schommel zitten en ik zie dat er iets met haar is. Ik app youssef en Chafik even dat dounia parkje is en kijk verder.
De man loopt stil naar dounia als ze ziet dat ze niet meer kijkt.
Hij duwt dounia van de schommel en gaat dan voor haar staan. Dounia schreeuwde iets over haar haren en stond op ze keek de man met bangheid aan en liep naar achter tot ze struikelde, ze kroop naar achter tot de man haar vast nam aan haar haren.
Ze sloeg zijn hand weg maar hij had ze al snel terug vast. de man fluisterde iets in Dounia's oor waardoor dounia bleikbaar schrok. Ze vocht niet meer terug en liet haar meeslepen door de man.
Hij gooide dounia in de auto en stapte met haar in.
Dit was mijn kans dacht ik!
Ik liep naar de auto en filmde vanchter het nummerplaat, ik liep naar een struik en filmde alles verder. Ik kan nu moeilijk alleen naar die man gaan zodat hij mijn gezicht herkent en dus ook op mij gaat letten waardoor hij mij misschien zal uitschakelen en achtervolgen kan ik ook moeilijk alleen naar hun pand. Daar zijn shi 100 man. Ik app de boys dat dounia mee is genomen door een matt zwart geblindeerde AMG mercedes. Eerlijk die auto is ghataaarrrr!
JE LEEST
Dounia...
Teen FictionHet gaat over een 17-jarige marokkaanse meid genaamd Dounia. Vanwege een paar agressieve kanten, doet ze van kleins af aan al boksen. Dat is ook een van de redenen dat ze het beter kan vinden met de jongens dan met de meisjes. Dounia was niet zoal...