Deel 12

5.9K 293 17
                                    

Perspectief Dounia

22u
Ik werd wakker en het was al 22u heb ik zo lang geslapen? Het heeft wel goed gedaan. Er was niemand in mijn kamer best wel eng dus moet k alleen naar de woonkamer gaan. In de gang was het donker dus deed ik de flits van mijn gsm aan met mijn oortjes in en begon te zingen -101barz zomersessie broederliefde- "ik rook die appelmintpuurr en het stijgtt na me hoofd ga voor me boys door het vuur dat heb ik ze beloofd sehsehsehseh..." In eens stond er een jongen naast me "EWAA HOOR JE ME " omg ik had nog niet eens door dat hij stond te praten "uhmm hallo wat is er?" "Wat doe je hier a kehba ga geld tellen" "UHMMM WATT KEHBAA??!!IK BEN DE DOCHTER VAN DE BAAS HIER DUS ZOU MAAR ZWIJGEN" "neeh wollah je bent wel mooi eah sorry wollah sorry dacht dat je een van die kehba's was" "uhmm zie ik er dan uit als een kehba!!?!!" "Nee niet zo man die kehba's hier hebben allemaal krullen ik zag je van achter dus ja dacht dat je 1 van hun was wollah sorry" "okeokee ga verder izan" "howwhoww gaan we schelden" ik negeerde en liep door het was wel 2min wandelen naar de woonkamer "hoe heet je eigenlijk" riep de jongen pff hij weet niet van ophouden "Dounia" "aangenaam ik ben safouane" "oke" had geen zin in een gesprek dus liep ik weeral door tot ik Hicham zag komen "heey Dounia" en ik gaf hem een knuffel "ewa Hicham ik wou net naar de woonkamer gaan" "aahsaf zal ik meekomen alleen ma jongens daar" ik knikte met mijn rode wangen van schaamte.
In de woonkamer zag ik mijn broers aanlopen "Douniaa lebess" "hamdoulillah"
Walid;wollah sorry Dounia
Taher;jaaman we hadden je niet alleen onder moeten laten.
Ik knuffelde hun en liet een paar tranen gaan ik zag Amine daar zitten met zijn handen op zijn hoofd ik liep naar hem toe "Amine? Gaat het"
"Sorry zusje wollah ik had er moeten zijn voor je wollah tfoe"
"Amine het is niet erg het is gebeurd en ik ben weer terug hamdoulillah het gaat al veel beter met me en morgen kan ik weer terug naar schoon gaan"
"Je hebt gelijk zusjelief, hier is peperspray voor het geval dat en Hicham brengt je naar school en komt je halen oke?"
"Dankjewel en isgoed loveyou"
"Ik hou ook van jou mijn zusje"
Ik pakte nog paar milka repen en redbull "ik ga door slaapwel" "ik breng je wel" zei Hicham
Toen we waren aangekomen vroeg ik of hij nog een nachtje wou slapen hier zonder na te denken zei hij al ja
Ik maakt zijn bed en deze keer pakte ik een matras voor mij zodat hij op het bed kan slapen
"Wat doe je ga op je bed"
"Nee je doet dit voor mij ik wil ook wel iets terug doen hoor"
"Niet moeilijk doen"
"Jij doet moeilijk wees blij"
Ik deed alsof ik ging slapen zodat hij het wel moest doen maar hij kwam me kietelen
"AAHHHHAHAHAHAHAHA HICCHA..AMM STOPP"
"Ahahahah ga dan in je bed slapen"
"Nee ik blijf hier&wil je men milka en blikje geven ze zijn daar op de kast"
"Nee ga maar zelf"
"Okk" ik stond op en ging het pakken maar toen ik me omdraaide lag hicham op de matrass
"Staa oppp hichamm"
"Neee ga jij maar op het bed slapen echtwaar!"
Ik ging op hem zitten en kietelde hem "hahahahaha wist je niet dat ik tegen kietelen kan"
En toenn begon hij mij te kietele
"HAHAHAHA HICHAMM STOPP"
Ik moest huilen van het lachen
Ik viel op hem onze gezichten waren 5cm van elkaar...

Perspectief hicham
Dounia wou maar niet op haar bed gaan, wel lief dat ze me het beste wou geven. Ze wou me kietelen maar wist niet dat ik er tegen kan dus ik begon haar te kietelen waardoor ze op me viel onze gezichten waren 5cm van elkaar af we keken elkaar recht in de ogen ik kuste haar ik kon het niet laten en zij,ze kuste me terug het was zo een fijn gevoel ze legde haar hoofd op mijn borstkast en deed haar ogen dicht zo vielen we samen in slaap op de matras op de grond...

Dounia...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu