1.Fejezet

1.7K 65 6
                                    

A nap nagyon szépen sütött. Úgy gondoltam kimegyek drága lovacskámmal egy kicsit terepre. Na és ekkor jött a baki! Boldogan mentem be az istállóba mikor láttam hogy Diamond a lovam nincs a helyén. Megnéztem a többi boxot is egyikbe sem volt. Beszaladtam anyához aki közölte hogy eladta az én Diamondomat. Nagyon megdöbbemtem. Elfogott a sírhatnék. Anya
viszont jó hirrel is szolgátlt.
-Diamond túl öreg már a western lovagláshoz. Beszéltem az edződdel,és azt mondta érdemes lenne elkezdened kisebb versenyeken indulnod hogy megtudjuk mennyire megy neked ez a stílus. Veszünk egy új lovat neked aki kefejezetten erre a lovaglás formára van kitenyésztve. Úgy gondoltuk az edzöddel Sam bácsival hogy a hordó kerülésben fogod magad kipróbálni. Szoval készülődj megyünk lovat venni. A kobakod hozd mert fel is kell majd ülnöd az új paripádra!-mondta anya és elkezdett szendvicset csomagolni.

A vásárban
Egy közeli városba mentünk lovat venni. Azt tudni kell hogy ezek a vásárok egy hatalmas lovardában vannak, ahol minden boxban van egy ló, és mellette a tulajdonos.
Átmentünk az angol stílusra kitenyésztett lovak részlegén, mikor a western stílusúak következtek. A legjobb lovat akartuk megvenni. A legtöbb jószágot megnéztük, de egyik sem tetszett. A két utolsó boxban volt egy pintó kanca. Nagyon aranyos volt. A tulajdonos mondta hogy ne ezt az állatot vegyük meg. Én erősködtem hogy őt szeretném. Nem érdekelt hogy milyen a családfája. Elég olcsón odaadták mert nem tarották túl nagyra. Anya mondta hogy vegyük még meg az a drága quarter lovat mert az nagyon jó ebben a stílisban. Beleegyeztem de nekem akkor is a pintó tetszett.

Ennyi lenne az első rész. Remélem tetszik.

My life (Befejezett)Where stories live. Discover now