31.fejezet

201 16 0
                                    

Reggel mikor felkeltem rájöttem hogy péntek van. Boldogan rohantam le a lépcsőn. Gyorsan elraktam a kajámat és undultam is a buszhoz.
-Hova hova?-kérdezte Ádám.
-Suliba.-Mondtam
-Gyere elviszlek. Amúgy is megyek be a városba.-mondta
-Okés.-mondtam
-5 perc és indulunk.
Gyorsan berohantam az istállóba és adtam a lovaimnak 1-1 répát.
Visszamentem az autóhoz és már indultunk is.
-Ma ne legyél Robival. Kérlek. Vasárnapi versenyed miatt.-mondta Ádám.
-Megpróbálom.-mondtam.
-Fél kettőre érted megyek. Akkor végzel ugye?-kérdezte
-Igen akkor.-mondtam
Pár percen belül már a sulinál is voltunk.
Bementem a suliba és láttam hogy az osztályom rohan le a tesi terembe.
Ránéztem az órámra és láttam hogy mingyárt nyolc óra. Gyorsan átöltöztem utána pedig kimnetem focizni a fiúkhoz. Tesin futottunk egész órán. A mai nap viszonylag jól telt, kivéve az ofői óra.
-Zsanett kérlek menj el Sera vasárnapi versenyére és fotózz párat a suli újsághoz.-mondta az ofő
-Rendben.-mondta nyávogva
Óra után odajött hozzám ez a liba.
-Szia. Hol lesz versenyed?-kérdezte
-A Nemzeti Lovardában.-mondtam.
-Az hol van?-Kérdezte
-Szombaton gyere át hozzánk este ott alszol nálunk vasárnap pedig együtt indulunk, mert korán oda kell nekem mennem már.-mondtam
Elindultam ki az ajtón mikor utánam szólt.
-Hol laksz?-kérdezte
-Gyere el velem ma haza. Ádám majd behoz, és meglátod.-mondtam
Beszálltunk az autóba és Zsanett persze már rögtön rá is ragadt Ádámra. Az út hazáig szörnyű volt.
Otthon gyorsan megcsináltuk a leckéket, utána pedig jöhetett a 2órás edzés.
Palomával edzettem ma mert vele megyek a versenyre is. Zsanett elkezdett a gyakorlásról is képeket csinálni.
Holnaptól kevesebbet kell ennem, mert túl nehéz vagyok ahoz hogy egy ilyen rangos versenyen induljak. Zsanettet Ádám hazavitte.
Este lefeküdtem és csak feküdtem az ágyon.
Vasárnap
Reggel már ötkor fent voltam. Gyorsan ettem pár falatot majd nekiáltam összepakolni a cuccaimat. Anya nem tudott velünk jönni mert nem volt jól de megoldottuk.

My life (Befejezett)Where stories live. Discover now