47.fejezet

191 13 0
                                    

Két vendég között vam egy fél óra pihenőm.
-Na mizu?- kérdezte Krisz és adott egy csókot
-Semmi. Várom a következő vendéget. -mondtam
Beszélgettünk egy kicsit, majd láttam hogy egy fekete Audi márkájú autóból kiszáll egy fiú. 12-13 éves lehetett. Odajött a karámhoz és bemutatkozott.
-Szia. Ádám vagyok. Serát keresem.-mondta
-Én vagyok Sera.-mondtam mosolygva.
-Hol a lovam felnyergelve?-kérdezte
-Ma Sárin fogsz lovagolni.-mondtan
Felültettem a gyereket a lóra. Megfogta a szárát és rögtön vágtába ugrasztotta.
Nagyon szépen lovagolt. Egy órát végig vágtázott. Sári pedig nagyon szépen tűrte.
Óra végén lenyergeltem a lovat, és bementem a koleszba. Ittam egy kicsit és visszamentem mostmár a saját lovaimhoz. Egy utazóládába bepakoltam a holnapi versenyre a dolgaimat, és Paloma cuccait. Raktam magamnak:Fehér lovaglónadrágot, lovaglócsízmát, kobakot, fehér inget, fekete zakót és gerinc védőt.
Palomának raktam: Ínvédőt, fáslit, kantárt, fülvédőt, nyerget, sörénygumit, a szeme elé hálót és egy lótakarót. Felnyergeltem Tündért és elindultam vele ki edzeni. Már kinn jártam a réten mikor Krisz csatlakozott hozzám.
-Szia. Baj van? Annyit láttam csak hogy elindultál ide ki.-mondta
-Semmi baj nincs. Csak egyedül akartam lenni, de mostmár így mindegy.-mondtam
-Ne haragudj. Nem tudtam.-mondta
-Nem baj.-mosolyodtam el.
Visszamentünk az istállóhoz. Az edzőm kérte hogy vegyük át mégegyszer a díjugratást, így tehát felnyergeltem Palomát is. Krisz még lovagolt egy kicsit Tündéren. Már nagyon  jól ment az itthoni pálya. Hiba nélkül, és gyorsan teljesítettük.
-Holnap hozhatsz magaddal két embert segíteni.-mondta
-Kingát és Kriszt szeretném.-mondtam.
-Csodálkoztam volna ha mást.-mondta és kacsintott.
Csiszolgattuk még egy kicsit a techikámat, majd befejeztük a gyakorlást. Az istálló ajtó elött leszálltam a lóról. Már a legtöbb jószág ropogtatta az esti friss szénáját. Egyedül én voltam az istállóban. Szépen lassan elsétáltam a Paloma boxáig. Megpucoltam egy kicsit,majd ráterítettem egy takarót. Le ellenőriztem hogy mindent összeraktam-e majd bevittem a ruhákat a koleszba. Beleraktam a sport táskámba a cuccokat, és elmentem fürdeni. Ahogy a forró víz zúdult rám, bőröm egyre libabőrösebb lett. Megmostam a hajamat, és elindultam vacsorázni. Ketten ültek még az asztalnál. Számomra ismeretlenek. Valószínű hogy egyetemisták voltak. Megettem a kajámat, felmentem a szobámba és felmentem facebookra. Tomi egy üzenetben szakított velem, de nem érdekelt. Boldog voltam Krisszel és nem  foglalkoztam a régi életemmel. Lefeküdtem aludni. Az ágyban még órákig forgolódtam, míg elaludtam.

My life (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora