7.fejezet

452 24 0
                                    

A kétéjszakás kiruccanásunk után mikor hazaértem nagy büntit kaptam. 3 nap szobafogságot. A lovaimat le kell ettől függetleül járatnom és edzésen is ott kell lennem, csak Mikeval nem beszélhettem kivétel edzésen de ott is csak úgy hogy anya ott áll a kerítésen kívül. Az istállóban pedig szigorúan tilos beszélnünk a köszönésen kívül.

                              *
Edzés után már kezdett besötétedni. A pajtában álltam és éppen vödröt kerestem mikor Mike jött be.
-Szia! Hát te itt?-Jött be az ajtón meglepődve Mike.
-Szia! Nem tudtam hogy te is ide jössz. Késő van már.- mondtam és elindultam vissza Rockyhoz.
   
Rocky boxa előtt álltam, és etettem. A piros vödröt letettem a lábam mellé. Simogattam dörzsölgettem a lovam fejét. Mélye a szemeibe néztem. Mike végig ott állt mögöttem.
-Hát téged mi szél hozott? -kérdeztem
-Láttam hogy ide jössz be. Nagyon jó hatással vagy a lovakra. Mindig is csodáltalak. -mondta és egyre közelebb jött hozzám.
-Oh tényleg?-csodálkoztam
-Rám is ilyen hatással vagy.-mondta és mégközelebb jött
-Milyennel is?-kérdeztem meglepetten.
Mike iszonyat közel hajolt. Ajkunk már szinte össze ért.
-Szemed elkápráztat. Illatod olyan édes hogy megbabonázol vele.-mormolta ajkaimba, lehellete pedig csiklandozott.
-Pedig semmit nem tettem hogy így érezz.-mormoltam halkan, el nem tántorítva onnét. 
-Pedig ha nem lenne itt Rocky megmutatnám mennyire.-közelebb hajolt, már érintve az ajkaimat. Finoman újra és újra érintette az ajkiamat.
-Ne csináld! Ne folytasd!-mondtam
-Tudom hogy szeretnéd. Csak egy csók.
-Nem lehet! Nem szabad.-mondtam
-Mondd meg miért nem? -kérdezte
Vonakodtam egy kicsit majd elnyílt az ajkam. Mike finoman csókolt s karjával ölelt.
Finoman ellöktem magamtol Miket.
-Ez volt az utolsó csókunk.-mondtam ellentmondást nem tűrő hangon. Emelt fővel és büszkén bementem a házba.

My life (Befejezett)Where stories live. Discover now