6.Fejezet.

518 30 0
                                    

Reggel anya bejött Mike szobájába. Mike a földön aludt. Ébresztő gyerekek. Mike neked már rég dolgoznod kéne. Ma hozzák Firet. Még nincs beszalmázva a box. Bocsánat asszonyom már öltözök is.
-Sera ébredj!-szóltak egyszerre.
-Jasmine már keres.-mondta anya
-Jaj ne! Már kelek is- pattantam fel.
Átrohantam a házba. Mike egyik pólója volt rajtam és egy lovagló nadrág.
-Szia Sera-köszönt Jasmin de én nem is figyeltem rá.
Felvettem egy pólót egy pulcsit  és egy mellényt. Fekete lovagló nadragot vettem fel, lovagló cipőt és lábszár védőt.
                             *
-Jasmine gyere nyergelni.-szólítottam
-Okés.-futott utánam
-Mi a baj úgy szét vagy esve.-kérdezte
-Semmi baj nincs csak...-sóhajtottam
-Csak összejöttél Mikeval, és vele aludtál.-mesélte el a storymat.
-Igen így  jo..-Mosolyodtam el.
-Magicnek hívják ezt a lovat. Rajta mehetsz most. Aranyos ló, és nagyon jól képzett.-magyaráztam
-Ez a te lovad?-kérdezte
-Sajnos az enyém. Én nem szeretem.Rockyn szoktam lovagolni. Na de menjünk-mondtam és elindultam kifelé.
-Na mi lesz?-kérdeztem
-Megyek már.-kiáltott.
                          *
Rátértünk egy erdei útra. Beszélgettünk minden féléről. Rocky imádta ezt a túra utat. Sokszor jövünk erre. Egyszer csak annyit hallottam hogy valaki mögöttünk vágtázik, és ahogy közeledik lelassul. Mike volt az.
-Sziasztok lányok.
-Helo.-köszöntünk egyszerre
-Hol van Fire?-kérdeztem
-Ja nem érdekel.
-Mert? - kérdezte Jasmine
-Mert!-válaszolta Mike flegmán.
Tovább folytattuk csendben az utunkat.
-Figyeljetek van kedvetek versenyezni hazáig?-hoztam fel az ötletet. Mindketten igenlő választ adtak ezért megindultunk. Mike egy ideig vezette a sort. Jasmine kezdett felzárkózni. Egyedül én kullogtam a sor végén. Rocky bedühödött és megindult. Hazáig vezettünk. Mike és Jasmin egyszerre értek be.
Lenyergeltük a lovakat, és Jasmin bement a házba. Mike megcsókolt. Egyszer csak megláttam hogy anya minket néz.
-Mi folyik itt? Mit képzelsz Sera?!
-Anya meg tudom magyarázni!
-Igen, és hogyan? A saját edződdel összejössz? Mit képzelsz magadról?
-Anya szeretem Miket. Nem történt semmi. Nyugi. Igen és az edzőm. De hány évvel idősebb?! 5évvel.
-Asszonyom! Meg tudom magyarázni. Én kezdeményeztem a kapcsolatunkat. Sera semmit se akart. Én hìvtam el Mekizni is.
-Nem érdekel! Azt csináltok amit akartok. Csalódtam benned lányom...
                           *
-Gyere szökjünk el!-mondta Mike
-Oké!
Felmentem a szobámba és összepakoltam pár dolgot egy kisebb sport táskába.
                           *
-Felnyergeltem a lovakat. Visszük még Magicet is. Raktam egy sátrat,és egy takarót. 2 éjszakát maradunk. Az erdőben fogunk aludni. 
                             *
-Gyere fekudjunk le.
A sátor egy kicsit kényelmetlen volt. Mike elkezdte csókolgatni a nyakam, és haladt a gerincemen lefelé. Éreztem ahogy egyszer csak belemarkol a fenekembe. Arrébb húzódtam.
-Mit csinálsz? Te le akartál velem feküdni? 
-Sajnálom. Csak álmodtam. De nem is lenne rossz. Gyere ide és vedd le a felsőd.

My life (Befejezett)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن