49.fejezet

227 16 4
                                    

Iskola után oktattam, és mivel hamar végeztem ezért beálltam az osztályomhoz edzeni. Edzés után az ofő közölte hogy 3 nap múlva ki megy edzőtáborba.
-Sera, Tomi, Krisz, Kinga, Gábor, Tündi. Nektek kell egymásközt párokat alkotni.-mondta és otthagyott minket. Felmentem a szobámba, és összepakoltam a cuccaimat. Bekapcsoltam a gépemet, és felmentem facebookra. Chateltem egy volt osztálytársammal, majd lefeküdtem aludni.
3 nappal késöbb
Reggel 5 órakor keltünk. Krisz ébresztett egy puszival.
-Neeh nem akarok felkelni.-nyöszörögtem
-Gyere! Muszáj lesz felébredned.-mondta
Nagy nehezen felkeltem, és kimentem a fürdőbe. Tusolás közben kopogtak.
-Gyereee!-kiabáltam ki. Arra számítottam hogy Kinga fog bejönni, de helyette Krisz jött. -Bocsi. Csak szóltak hogy 30-40 perc múlva indulunk.-mondta
-Oké. Sietek! Megvársz?- kérdeztem
-Igen.-mondta
Gyorsan letusoltam, és feldobtam egy halvány sminket.
Krisz kinn várt a szobámban.
-Gyors voltál. Na gyere.-húzott magához és megcsókolt.
Levittük a cuccainkat az autóhoz. A lovak már fennvoltak az utánfutón. Bementem még a lószállítóba. Tündér békésen állt, és evett. Hozzá volt szokva az utazáshoz. Beültem az autóba és elindultunk. Másfél órát utaztunk. Egy a miénknél kicsivel nagyobb lovardába értünk. Az istállóban minenkinek saját nyergese volt, amiben 1 szék, 1 kicsi szekrény, 1 pici asztal, 1 falra szerelhető fogas, nyereg és kantár tartó található. A szekrénybe beraktam pulcsit, kobakot, kesztyűt, pólót, gatyát, csímát és cipőt. Az asztalra raktam az ápoló szeres dobozom. Nyereg tartókra, mert abból kettő van, raktam a Western és Angol nyergemet. Minden szobába kettő ember került. Kingával kerültem össze szokás szerint. Felvittük a bőröndünket, és megláttuk azt a hatalmas szobát. 2 ágy, 1 nagy szekrény , tv, fürdő szoba, cipő tároló, éjjeli szekrények, fotelek, kicsi székek, és 2 nagy szék volt a szobában. Gyorsan kipakoltunk, átöltöztünk, és lementünk a megnyitóra ami úgymond egy házi buli volt. Egy bordó mini ruhát vettem fel, fekete körömcipővel. Krisz és Tomi már lenn várt minket. Gyorsan megöleltem Kriszt és már le is ültünk. Ahogy ott ültem egy fotelben, annyit éreztem hogy Krisz simogatja a combom. Ránéztem, de ő rezzenéstelen arccal tovább csinálta. Láttam ahogy Tomi is ugyanezt csinálja.
-Mit csinálsz? Ezt látja mindenki!-súgtam Krisznek
-Nem baj.-mondta, és adott egy csókot.
-Este átjössz hozzám dumálgatni?-kérdezte
-Aha.-mondtam
A party után már igen későre járt. Mindenki elindult a saját szobájába, én pedig átmentem Kriszhez. Sokáig beszélgettünk, majd lefeküdtünk. Igen! Megtörtént. Lefeküdtem a pasimmal. Utána átmentem a szobámba. Kingával ugyanez történt. Beszélgettünk még egy kicsit, majd elmentünk aludni.

My life (Befejezett)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن