Reggel a buszon szokás szerint Robi mellett ültem.
Első órában el kellett mindent mondanom a tegnapról Ági néninek. Ma új osztálytársunk lett. Vikinek hívják. Emós. Nem beszél senkivel. Zsanett persze őt is megtalálta beszólásaival.
Órák után elindultam haza. Robinak ma edzése van ezért későbbi busszal megy. Nem volt kedvem tanulni ezért szóltam Ádámnak hogy kezdjük el az edzést. Ma a fedett pályán kellett lennünk, mert a kicsik voltak kint.
-Ma már hajlandó vagy magasat ugrani?-kérdezte
-Félek. Ennyi az egész.-mondtam
-Akkor ma egyátalán nem fogsz ugrani. Ügetni és vágtázni fogsz körbe-körbe. Két órán keresztül csináltam, aztán meguntam.
-2napig nem tartok neked edzést. Nem érdekel kifogás, szedd össze magad.-mondta.
-Add ide Palomát. Ha te nem használod ki a képességeit akkor én ugratok vele.-mondta és otthagyott
Felmentem a szobámba és megcsináltam a leckémet.
-Seraa valaki keres telefonon.-kiabált anya
-Leszaladtam az előtérbe ahol volt a vezetékes telefon.
-Tessék!-Szóltam bele.
-Szia. Megismered még a hangom?-kérdezte Mike
-Uristeen. Szia. Hogy vagy?
-Nagyon jól. Bár nagyon hiányzol. Te hogy vagy?
-Jól vagyok. Bár jobban éreztem magam Veled. Hiányzol nagyon. Nemsokára szünet lesz itt a suliban. Mindenképpen kimegyek hozzád.
-Az nagyon jó lenne.
-Kérlek írj postán. Vagy küldd el valamelyik rajzod. Csak láthassam kézírásod.
-Még meglátom. Küldök neked valamit. Remélem a medált még őrzöd.
-A zsebemben van. Mindig. Emlékszel az utosó kinti versenyemre?
-Hogy felejthetném... Csodás voltál már akkor is, és szerintem most is az vagy, egy új edzővel.
-Hát igen... A csodásságomról ne is beszéljünk. Amúgy egész jól beszélsz magyarul.
-Lesz is majd egy meglepetésem. 2-3 hét múlva. De akkor már véglegesen. Jó lenne már látni téged. De most mennem kell. Szeretlek. Nagyon. Puszillak. Szia. -Szia. Szeretlek.
Miután letettem a telefont szomorúan kullogtam fel a szobámba. Lefeküdtem az ágyamra, és reggelig aludtam.Másnap
Reggel nem jött a buszom. Gyorsan hazafutottam, és elvitettem magam suliba. Ádámmal tudtam csak beszélni hogy vigyen el.
-Összeszedtem magam. Edzeni akarok!-mondtam
-Ó igen? És mi történt veled? Csak nem szakítottál a fiúddal?-kérdezte
-Nem a fiúm. Amúgy a régi edzőmmel beszéltem.-mondtam.
-Na igen? Fantasztikus.-mondta gúnyosan majd megállt a suli előtt.
Kiszálltam, majd Ádám utánam kiabált.
-Este edzés!-mondta majd elhajtott.
Az osztálytársaim nagyon nem voltak normálisak. Kiabáltak, és állatkodtak. Kinga sajnos beteg, így nem tudtam senkivel se dumálgatni. Az ofőm meg is kérdezte hogy mi a bajom.
-Sera minden oké? Nagyon furcsa vagy ma. Biztos minden oké?-kérdezte
-Igen. Minden rendben.-Mondtam mosolyogva
Mikor hazaértem lefeküdtem, és reggelig aludtam. Tudtam hogy Ádám haragudni fog.
YOU ARE READING
My life (Befejezett)
Teen FictionSziasztok. Sera vagyok. Egy amerikai tanyán élek,Virginia Nyugati részén. 16 éves vagyok .Barna hajam van, barna szemem, nagyon vékony vagyok és közép magas. 10 éve lovagolok. Régen rengeteget jártam versenyre. Magántanuló vagyok. Van egy jópár lov...