Az elmúlt 1 hétben semmit sem csináltam. Ma már a lovas iskolában töltöttem a napom. Krisz mellett ültem órán. Edzésen csak ügetgettem. Krisszel edzés után kimentünk az erdőbe lovagolni.
Az erdő szélenél jártunk. Leszálltunk a lovakról és leültünk egy padra.
-Mi a baj? Látom hogy van valami.-mondta Krisz
-Ja semmi csak elbambultam. -mondtam
-Kérlek menj vissza. Elszivok még egy cigit.-mondta
-Fasza. Cigizel. Gratulálok! -mondtam szemrehányóan, majd felültem a lovamra és elindultunk. Az istállóba érve,a segítőm kezébe nyomtam a kantárt és otthagytam.
-Nyergeld le! Pucold meg!-mondtam
A kobakomat menet kozben az istállóban ledobtam, és mentem fel a kollégiumba. Lefeküdtem az ágyamra, és felmentem Facebookra. Páran írtak névnapomra, nekik válaszoltam. Kitettem egy képet, ahol Palomát, és Tündért fogom. Kb. egy óra múlva, kopogtak az ajtón, majd bejött Krisz.
-Boldog névanpot!-mondta és megcsókolt
-És a cigi?-kérdeztem
-Te elhitted?-kérdezte és kinevetett
-Sosem gyujtanék rá! Különösen nem ott ahol tanárok bármikor megjelenhetnek.-mondta
Válasz helyett, csak a nyakába ugrottam.
-Szeretlek!-suttogtam
Ajándékba csokit, lovagló kesztyűt, és egy pálcát.
-Kipróbáljuk?-kérdezte
-De sötétedik!-mondtam
-Annál jobb. Na gyere!-mondta
Az istállóba érve szóltunk a segédnek.
-Nyergeld a lovamat!-mondta Krisz
-Csak egyet?-kérdeztem
-Bizony...-mondta-Hát ti?-kérdezte az ofő.
-Kimegyünk egy kicsit lovagolni. Hamarosan jövünk.-mondta Krisz
-Krisztián! Ne csábitsd el ezt a kislányt!--mondta majd kicsintott a tanár
-Na menjetek!-mondta
A segéd fiú pár perc múlva hozta a lovat. Felültem előre Krisz mögém. Kimentünk ahoz a padhoz ahol délután voltunk.
-Van itt ám még valami.-monda és elövett egy lakatot, a zsebéből. Rá volt gravírozva a kezdőbetünk. Annyira jól esett. Rázártuk a padra, a kulcsot pedig elástuk. Besötétedett.
-Gyere menjünk.-mondta
Felültem Szultán, Krisz lovának a hátára. Esten nyolcra értünk vissza. Dani az egyik segítőm Palomát etette.
-Te mit csinálsz? Megmondtam hogy nem adhatsz cukrot a lovamnak, mert felpörög tőle. Nem voltam világos?!-kérdeztem tőle.
-Ne haragudj. Olyan aranyos ló.-mondta
-Az állatsimogató a másik istállóban van. Ez egy versenyló. Megvan hogy naponta mit, és mennyit kell ennie. Ha majd ennyi mindent elérsz mint én, akkor majd megtudod hogy nem 2 forint egy ilyen ló. Na huzzál innen!-szidtam le.
-Ne haragudj!-mondta és ott hagyottLeápoltuk Krisz lovát, és elbúcsúztunk.
-Szeretlek.-suttogtam a vállába fúrva a fejemet
-Én is.-suttogta
-Holnap elmegyünk cukrászdába?-kérdezte
-Elmehetünk, de akkor hogy lesz az edzés?-kérdeztem
-Edzés után. De holnap nem együtt edzünk.-mondta
-Oké. Rendben.-mondtam, és adtam egy csókot.-Khm. Fiatalok! Nem zavarok?-kérdezte az ofő.
-Bocsánat. Nem fordul elő többet.-mondtam
-Na azért!-mondta
Krisznek búcsúzásképp, adtam egy puszit arcra, és bementem.
YOU ARE READING
My life (Befejezett)
Teen FictionSziasztok. Sera vagyok. Egy amerikai tanyán élek,Virginia Nyugati részén. 16 éves vagyok .Barna hajam van, barna szemem, nagyon vékony vagyok és közép magas. 10 éve lovagolok. Régen rengeteget jártam versenyre. Magántanuló vagyok. Van egy jópár lov...