43.fejezet

188 14 0
                                    

A box elött állva láttam hogy a ló már jobban van.
-Kinga odanézz hogy örül neked.-Szóltam Kingának
A barátnőm a ló nyakát átölelte, és puszilgatta. Krisz odajött hozzám, és megcsókolt. A vállába fúrtam a fejemet, és zokogtam.
-Ssss. Nyugi. Minden rendben van.-nyugtatott Krisz.
Nem tudtam válaszolni.
-Sera menj nyergelni.-szólt rám egy edző.
-Nem tudok. Nagyon rosszul érzem magamat.-mondtam
-Rendben. Kérlek szólj ha rosszabbul leszel.-mondta a nő
-Oké.-mondtam és visszabújtam Kriszhez.
-Nyugi cica.-nyugtatott.
Fél óra múlva leültünk ebédelni.
-Jobban vagy?-kérdezte az előző nő.
-Igen köszönöm. Lehet csak éhes voltam.- mosolyogtam rá.
Holnap reggelre hoznak Kingának egy új lovat Pestről, Brandót pedig elviszik.
A délutáni edzésen párban kellett lennünk. Krisszel nagyon jó páros voltunk. A lovaink is begbékéltek egymással. Szépen dolgoztak együtt.
MÁSNAP
Kingának reggel hétre hoztak a lovardánkból egy fekete Oldenburgi heréltet. Athosnak hívják. Csodálatos ló, 5 éves.
-Huh. Nagyon szép.-mondtam
-Ugye felülsz rá te elöször. Én nem merek.-mondta Kinga
-Persze.-nyugattam meg.
A lovat levezettèk az utánfutóról, és bevitték Brando helyére. Kicsit még ideges volt az út miatt, de har megnyugodott. Reggeli után kimentünk hozzá, és felültem rá.
-Vigyázz Sera!-mondta Krisz.
-Nyugi ültem már lovon.-nevettem
Nyergelés után lefutószáraztuk, és mivel láttuk hogy nem csinál nyereg alatt semmi rosszat, felültem. Kicsit bemelegítettem, és ugrattam vele egy kisebb akadályt. Miután meggyőztem Kingát hogy biztonságos ő is ráült. Amíg ő kipróbálta az új lovát, visszamentem Palomához és felnyergeltem. Adtam neki egy almát és kimentünk Kingáékhoz.
-Kinga! Kimegyünk terepre?-kérdeztem.
-Mehetünk ha gondolod.-mondta
-Krisz te jössz?-kérdeztem
-Menjetek csak nyugodtan.-mondta.
-Gyere légyszi.-kérte Kinga
-Oké.-egyezett bele.
Negyed óra múlva már indultunk is, négyen. Egy Tomi nevű fiú csatlakozott hozzánk. Kingának rögtön megtetszett, és szerintem a fiunak is a barátnőm. Tomi is ott lovagol ahol mi.
-Sera gyere menjünk. Hagyjuk beszélgetni őket.-mondta Krisz. A tengerpartra ültünk le és beszélgettünk. Kb egy órája ültünk ott mikor láttam hogy jön Kinga és Tomi. Kinga nagyon mosolygott tudtam hogy valami jó történt vele.
-Fiúk mi előre megyünk.-mondtam
-Oké.-mondta Tomi

-Na mi volt?-kérdeztem Kingát
-Képzeld el....

My life (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora