-H..hol vagyok?- kérdeztem ilyedten
-Kicsim autó baleseted volt. Bele rohant az autótokba egy kamion.-mondta anya sírással küszködve
-És Mike? Ő hol van?-kérdeztem sírva
-Ő jól van. Kisebb zúzódással megúszta. Neked sincs hála istennek baja. De van egy rossz hírem is.-mondta vegyek érzelmekkel anya
-Mi az? Bak van?-kérdeztem riadtan
-3napig nem ülhetsz lóra. Egy enyhe agyrázkódásod van. De az alatt a 3nap alatt pihenhetsz rengeteget.-mondta anya
-Okés. Indulunk haza?-kérdeztem
-Persze. Gyere-hivott anyukám
-MIKE!-kiáltottam és a nyakába ugrottam.
-Szia.-köszöntött egy puszival
Miután hazaértünk lementem az istállóba. Mikeval sokat beszélgettünk, arról hogy mi történt történt tegnap előtt. 1 napot éber kómában töltöttem.
-Hogy fogok így a versenyekre gyakorolni?-kérdeztem sírva
-Ez csak 3nap. Nem lesz semmi baj. Nyugi. Ne sírj. Rosszabbul is sülhetett volna el.-Nyugtatott
-Gyere futószárazzuk le Firet.-hívott ki.
Már a sokadik körét rótta a paci mikor hirtelen a földre zuhantam. Nem tudom mitől. Mike rögtön leállította a lovát, és felsegített. Bevitt a szobájába és lefektetett. Reggel 9kor keltem fel. Aznap semmit se csinálhattam. Egész nap feküdtem. Mike végig mellettem volt, és segített mindenben. Másnap reggel felkeltem. Mivel letelt a 3nap ezért felülhettem Rockyra. Kivittem a kör karámba és lelovagoltam. Hihetetlenül ügyes volt. A feladatát szépen teljesítette. Figyelmesen dolgozott és figyelt az utasításaimra. Magiccal, Fireval és Mikeval kimentünk egy szántó földre. Magic ma nem volt formában. Figyelme elkalandozott, így nem is tudtunk mit csinálni vele. Mikor hazaértünk kienedtem a karámba, elötte pedig megpucoltam.
-Sera gyere ide.-hívott a karám széléhehez Mike.
-Mi a baj?-riadtam meg.
Választ nem kaptam csak egy szeretettel teli csókot. Éreztem ahogy a gyomromban azok a bizonyos pillangók felélednek. Megfordult velem a világ.
-Nagyon szeretlek. Rajongok érted.-vallott sokadszorra szerelmet Mike. A hátamat simogatta és a hajamba túrt.
-Imádlak. Szerelmes vagyok beléd.-Suttogtam a fülébe
Szerelmes perceinknel anya vetett véget.
-Mike Firet nem engeded ki ide hozzájuk? Biztosan jól el lennének.-mondta anya
-Még Sera akart rajta lovagolni. Este felé egy 2-3 órára kint hagyom.-Felelte Mike visszafogott nevetéssel
-Rendben! Sera csak óvatosan!-figyelmeztetett anya
-Gyere felnyergelem neked Firet.-húzott be Mike az istállóba. Éppen a falnak támaszkodtam Mike pedig adott egy puszit a számra mikor Sam bácsi vezette ki az egyik csikót.
-Sera na ezt sose gondoltam volna rólad-tette a szemrehányást majd kiment.
Szomorúan mentem be a nyergesbe. Le akartam venni egy nyerget de a diló pasim megállított.
-Ma csak szőrén.-mondta
-De én...én nem tudok szőrén.-hebegtem
-Hát akkor most megtanulsz. Kobakot gerinc védőt vegyél fel. Kint várlak.-utasított
Kimentem hozzájuk. Fire a szokásosnál is idegesebb volt. Mike felsegített a hátára. Éreztem a ló minden izmát. Ahogy veszi a levegőt,a szív verését. Elindultunk futó száron sétálva. Egy darabig féltem. De egyre jobban kezdtem felszabadulni. Az ügetésnél voltak problémáim. A vágta pedig szörnyű volt. Egyszer le is csúsztam a lóról. Nagyon féltem és ezt Fire érezte is. Egyre gyorsabban vágtatott. Sikítva és sírva akartam azt hogy megálljon. Vágta közben leugrottam. A lendület miatt térdre estem, és úgy folytattam a zokogást.
-Nyugi, nyugi, semmi baj... Ez rossz ötlet volt tőlem. Mekkora egy hülye vagyok. Sajnálom.-mondta Mike és megölelt.
Mikor legközelebb kinyitottam a szemem Sam bácsi guggolt már mellettem.
-Megmondtam hogy megváltoztál. Tudtam hogy ebből a vakmerőségből egyszer bajod lesz! Mike és te mit képzelsz magadról? Egy 16 éves kislánnyal kavarsz? Mi van ha gyereket csinálsz neki? Ki fogja azt a csöppséget felnevelni? Javasolni fogom hogy Sera menjen vissza az iskolába tanulni. Te pedig... nem szeretném ha még egyszer a kislányt az istállóban nyalnád falnád! Világos voltam?-Mondta el a hegyi beszédet az öreg.
-Sera nem fáj semmi? Térded amire ráestél?-kérdezte aggódva Sam bá.
-Nem nincs semmi jól vagyok.-hazudtam az öregnek. Fizikai fájdalmam nem volt. Csak lelki.
Beballagtam az istállóba Mike után, aki a lovát pucolta.
-Figyelj én nem akartam neked rosszat. Nálad jobban senkit sem szeretek.-mondta Mike
-Figyu én.... Áh semmi.-dadogtam és elndultam befelé. Egy orditást hallottam.- WÁÁÁÁ Már megint elbasztam.
Sírva feküdtem le. Tudtam hogy holnap ebből baj lesz.
YOU ARE READING
My life (Befejezett)
Teen FictionSziasztok. Sera vagyok. Egy amerikai tanyán élek,Virginia Nyugati részén. 16 éves vagyok .Barna hajam van, barna szemem, nagyon vékony vagyok és közép magas. 10 éve lovagolok. Régen rengeteget jártam versenyre. Magántanuló vagyok. Van egy jópár lov...