21.fejezet

231 16 0
                                    

Reggelre apa hazaért a munkahelyéről.
-Anya?-kérdeztem
-Elköltözött-mondta nemes egyszerűséggel.
-De miért és mikor?-kérdeztem
-Dehogy költözött el! Csak bement a városba. Amúgy ma mentek egy lóvásárba tehát ne nagyon menj ki most terepre.-mondta apa.
-Okés-mondtam és kimentem az istállóba.
Tündér lába szépen javul. Kivittem az udvarra egy kicsit megjártatni, utána felnyergeltem Rockyt és a körkarámban és vágtáztunk egy kicsit.
-Sera gyere indulunk. De hozz kobakot is jó?-zökkentett ki a gondolataimból anya
-Oké-mondtam és bevittem Rockyt az istállóba
-Mike kérlek rendezd el Rockyt. Köszi.-kiabáltam neki.
-Mike nincs itt. Elment korán valahova. De én megcsinálom szivesen.-mondta Sam bácsi
-Köszönöm.-hálálkodtam
-Gratulálok az Olasz sikeredhez. Látszik hogy az én tanítványom vagy. Nem ilyedsz meg semmitől se! Délután tartok neked egy ugrató edzést. Kíváncsi vagyok mennyit fejlődtèl. De most szaladj anyukádhoz már vár rád!-utasított Sam bácsi

A vásárban szebbnél szebb lovak voltak. Egy nagyon szép fekete Oldenburgit ki is néztem magamnak. 4éves a ló de már 6-7 versenyen indult is. A családfája tökéletes, és hibátlan a testalkata is.  Anya gondolkodott rajta, mert ő nincs oda ezért a fajtáért. 30 perc győzködés után végül belement. Addig megírták a papírokat én még nézelődtem.
-Gyere Sera menjünk. -hívott anya
-Arra gondoltam vehetnénk 2 sport pónit-vázoltam fel a terveimet
-Ez jó ötlet. Azon lovagolhatnának a kisebb gyerekek!-mondta anya és elindult pónit nézni.
Megvettük a pónikat is és elindultunk haza.
Otthon bevittem az új hejére a lovamat, és az ajtajára írtam a nevét. Palomának hívták.
-Itt az új ló.-szólam Sam bácsinak
-Kint várlak a pályán. Gerinc védőt azért vegyél.-viccelődött.
Felnyergeltem Palomát és kivittem. Átöltöztem, aztán elindultam ki. Kék lovagló gatyát, szürke pólót, zöld pulcsit, fekete kesztyűt, csízmát vettem fel. Nem tudtam hogy ezt a lovat mennyire pálcázták, ezért vittem ki magammal azt is. Felültem a lóra, és elkeztünk körbe ügetni.  Puha szájú ló arra már rájöttem. Jól van betanítva. Kicsit még komolytalan, de nem nagy baj. Kényelmesen mozog.
-Szerintem elkezdhetsz ugratni. Nem lesz vele gond. Szófogadó ló.-mondta Sam bácsi
Elöször egy alacsony akadáyt ugrottunk át. Minden jó ugrás után emeltük a magasságot. 170cm-nél megálltunk mert attól megilyedtem.
-Nyugi a ló tudja mit csinál. Ha nem bírná átugrani akkor megállna. De most te állítottad meg. Gyerünk!-utasított az edző
Átugrottuk a 170et is. De ennél magasabbra már nem akartam tetetni. Láttam hogy jön egy autó ami lószállítót húz.
-Gyere Sera. Megnézzük mit visznek.-hívott Sam bácsi
Két fiatal srác jött. Elvittek 2 öreg lovat.
Egyedül maradtam a két sráccal az istállóban, ameddig anya bement a bélyegzőért.
-Jó a segged cica.-fogta meg a fenekem az egyik.
-Nem csak a feneke jó.-kekeckedett és megfogta a másik a mellemet. Hirtelen beugrottam Palomához és belülről magaracsuktam az ajtót. Elekezdtem pucolni a lovat. Egyszer csak megjelent Mike az ajtóban. Hireten elszállt a félelmem mert tudtam hogy mellette nem mernek bántani.
-Szia.-suttogtam és adtam neki egy csókot.
-Bocsi hogy nem voltam itt csak bedöglött az autóm és vennem kellett hozzá alkatrészt.-mesélte
-Kimegyünk terepre?-kérdeztem
-Mehetünk. Akkor nyergelek.-mondta majd elment gyergelni én pedig visszaültem Palomára.
2órán át kinn voltunk terepen. Nagyon jól esett.

My life (Befejezett)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin