A lovardában már nagyon sokan voltak. Levezettem Palomát az utánfutóról, és bevittem a kapott boxba. Megpucoltam, utána kifénysítettem a patáját, majd felöltöztem. Kimentem bemelegíteni. Mivel nagyon régóta lovagolok westernben elkövettem azt a hibát, hogy egy kézzel fogtam a szárat, amiért persze rögtön meg is szólt 1-2 divatlovas.
10órakor kezdődött a verseny.
13.-ként startoltam.
-Sok sikert. Figyelj nagyon.-mondta Ádám.
Beügettünk a pályára, és megvártuk, míg megszólal a kolomp. Minden akadályt hibátlanul vettünk.
Az 5.ugrás előtt voltunk mikor éreztem hogy a kobakom csatja ki fog nyílni. Kb.kettő percen belül már semmit sem ért az hogy volt rajtam kobak. Hiba nélkül végeztünk.
-Szép volt. Így kéne mindig.-mondta Ádám.
Az eredmény hírdetés délben volt. Első helyezett lettem. Kaptunk egy kupát, lótakarót és egy érmet.
-Ügyes voltál.-mondta Zsanett.
-Köszi.-mondtam
-Van kedved eljönni vásárolni? Kéne vennem 1-2 cuccot.-mondta
-Igen van. De öm elötte haza kell mennünk.-mondtam.
13órára hazaértünk, és mondtam anyának hogy elmegyek Zsanettel. Adott pénzt és indultunk is.
Elmentünk egy plázába ahol vettem egy gatyát és pólót.
Utána belültünk a Mekibe.
Hétfő
Reggel be kellett mennem a suliújság szerkesztőségébe. Megnéztem milyen képek készültek rólam és kiválasztottam 5öt. 3nap múlva jön ki a lap.
Az órák unalmasan teltek természetesen. Sokat merengtem, és nem igazán tudtam odafigyelni semmire. Mike még mindig nagyon hiányzik. Próbálom elfelejteni de nem túl egyszerű. Robi hetek óta nem jár suliba. Délutám hazamentem, tanultam és elkezdtük az edzést. Nagyon jól ment az ugratás. Este hamar lefeküdtem.
3nappal később
Reggel vettem egy iskolai újságot.
1.óra előtt olvasgattam az újságot.
Bementem a terembe és láttam hogy Ági néni egy ismeretlen fiúval beszélget.
-Ma új osztálytársatok érkezik.-Mondta a tanárnő
-Sziasztok Tomi vagyok. 16éves, Dunaújvárosból jöttem, focizok.-mondta
-Tomi kérlek ülj le Sera mellé.-mondta a tanárnő-Szia. Sera vagyok.-üdvözölte
-Tomi.-mondta
Úristen a következő percekben megfordult velem a világ. Tomi kinézete:Magas, vékony, kék szem, barna hosszú haj ami fel van két oldalt nyírva. Rocker stílust képvisel azt első ránézésre megmondom. Nem bírtam levenni róla a szemem.
A szümetben beszélgettünk, és irtó jófej.
KAMU SEDANG MEMBACA
My life (Befejezett)
Fiksi RemajaSziasztok. Sera vagyok. Egy amerikai tanyán élek,Virginia Nyugati részén. 16 éves vagyok .Barna hajam van, barna szemem, nagyon vékony vagyok és közép magas. 10 éve lovagolok. Régen rengeteget jártam versenyre. Magántanuló vagyok. Van egy jópár lov...