A lovak már kezdtek idegesek lenni az út végére. A házunk előtt megállt az apa és mondta hogy holnap hazajön csak még van egy kis dolga. Anya mondta hogy Mikeval elmehetünk
2napos terep lovaglásra, és engedélyezte hogy újra együtt legyünk, mer látta hogy nagyon szemeztünk egymással M.o-on. Felnyergeltük a lovakat és elindultunk ki az erdőbe. Tündér nagyon ügyesen mozgott terepen. Látszott hogy a 3éve alatt sokat volt kint a szabadban. Lassan lovagoltunk. Éreztük egymás közelségét, és azt hogy nincsenek korlátok. Egy tisztáson felvertük a sátrunkat és lepihentünk. Kezdett besötétedni már. Mikor Mike megszolalt.
-Tudod hogy csak egy takarót hoztunk?
-Ahham látom-nevettem és hozzábújtam.
-Szeretlek nagyon szeretlek.-suttogta és egy csókban összeforrtunk.
Az éjjel még sokat beszélgettünk. A fejem a karján volt és úgy feküdtem hanyatt a sátorban. Reggel Mike egy aprócska csókkal keltett. Éppen csak összeért a szánk. A pizsmámat át akartam venni de nem mertem. Szégyenlősködtem.
-Mi a baj Sera? Te szégyenled magad elöttem? -kérdezte
-Ne haragudj.-szipogtam
-Jaj de butus vagy. Legközeleb csak szólj. Kimegyek nyergelek addig.-mondta megértően
Már levettem a felsőmet amikor Mike lerántotta a sátor zipzárát. Magam éle kaptam a pólót és mondtam hogy menjen ki.
-Kérlek. Nem birok átöltözni igy.-kérleltem
-Ne csináld. Elfordulok jó?-mondta és tényleg elfordult. Megvárta ameddig átöltözök és elindultunk haza. Útközben sokat beszélgettünk.
-Figyelj sajnálom. Nem akartam libának tünni.-szomorkodtam
-Ha látni akarnálak póló nélkül már levettem volna rólad. Sőt mikor a múltkor rosszul lettél akkor levettem rólad a pólód, mert muszály volt.-mondta
-Akkor tényleg ne haragudj.-szipogtam
Mikor hazaértünk anya már várt rànk.
-Mike ma hozzák a lovadat. Takarits boxot, seperj, és érezzétek jól magatokat. Sera ha befejezted a lovazást gyere be. Beszélni valóm van veled. Ne aggódj csak egy lovas verseny miatt. - hadarta anya és besietett.
Egész nap Mikeval hülyéskedtünk. Délután be kellett állnom edzeni a többiekhez. Mike foglalkozott velem. A tobbiekkel pedig egy másik lány akit Adelnak hívnak. Hihetlen hogy bámul minket. Sam bácsi ma rá is szólt hogy fejezze be. A 13 éves korcsoport maradhatott egy kicsit tovább mert nekik csináltunk egy éjszakai vetélkedőt. Valójában annyit jelentett hogy esti 11ig fent maradhattak és játszhattak.
-Super nem? Tegnap éjjel is fent voltunk meg ma is...-mondta Mike
Már válszolni szerettem volna mikor Emilyt megláttam a mellettünk lévő padon sírni.
-Mi a baj? -kérdeztem
-Engem itt senki se szeret. Utálok itt lovagolni. Mert mindig kinevetnek.-szipogta
-Te szerintem csak fáradt vagy. Gyere feküdj le.-mondtam
-GYEREKEK! LEFEKVÉS!!-kiabáltam
A lurkók elmentek aludni. Mi még ott ültünk a padon és néztük a csillagokat. A fejem Mike vállára volt hajtva. Néha megsimogatott vagy adott egy puszit a számra.
-Gyere feküdjünk le. Látom hogy majd' elalszol.-suttogta a fülembe
-Mi mi? Jah szerintem is menjünk.-álltam volna fel, de a lábdim elzsibbadtak, és visszestem.
-Na gyere-felkapott és bevitt a szobájába.
Lefeküdtünk az ágyra, kb 3 perc alatt el is aludtam.
Reggel 10órakor keltem. Az én hercegem az ágy szélén ült. Egy bögre kakaó és piritós volt nála.
-Anyud küldi.-mondta
-Oh. -pirultam el
Kb 10 perc múlva hozzák a lovamat. Egyél és öltözz gyorsan.
Felkaptam egy régebben a gyergesben felejtetz pólómat és indultam is kifelé. Anya egy fekete lovat vezetett le egy rámpáról. Mike odaszaladt az autóhoz beszélt a sofőrrel és bevezette a lovát a boxba. Az ajtóra már ki volt írva a ló neve. Fire. Simogattam dörzsölgettem a ló fejét. Élvezte nagyon.
-Este elmegyünkn valahová. Tetszeni fog. Igérem.-suttogta a fülembe Mike
-Hová? Mit vegyek fel?-kérdeztem pirultan.
-Majd megtudod. De ha tudsz szoknyában lovagolni akko szoknyát.-mondta és elfutott.
Bementem Firehoz. Megpucoltam, és lejárattam egy kicsit. Felnyergeltem kivittem a kör karámba. Egy pár körön át futószáraztam utána felültem rá , és csak vágtáztunk körbe-körbe. Már vagy egy órája ülhettem rajta,mikor Mike hozzám szólt.
-Nem fáradt még?-viccelődött
-Mi? Jah nagyon elbambultam.-mondtam s közben simogattam Fire nyakát.
-Csodálatosan néztél ki rajta. De most nyomás öltözni nemsokára megyünk a meglepi helyre.-Szedett le a lóról
Felvettem egy szoknyát és egy sztreccs gatyát alá. Kihúztam a szememet. Felvettem még egy bőr kabátot és lerohantam a lépcsőn. Kiléptem az ajtón de Mike sehol sem volt. Egyszer csak elém ugrott és felemelt. Adott egy forró szeretettel teli nyelves csókot és csak táncolt a nyelvünk. Mike egy inget vett fel, és farmer gatyát. Míg egy kisebb csókban összeforrtunk anya megállt mellettünk.
Khm fiatalok. Ti hova készültök?-kérdezte
-Ezt nem mondhatom el. -mondta Mike-de este 11re itthon leszünl
-rendben-egyezett bele anya
Beszálltam Mike mellé az autóba és elindultunk. Már a városban jártunk mikor egy csattanást éreztem az oldalamban és utána...
MIKEEE-kiátottam
ВЫ ЧИТАЕТЕ
My life (Befejezett)
Подростковая литератураSziasztok. Sera vagyok. Egy amerikai tanyán élek,Virginia Nyugati részén. 16 éves vagyok .Barna hajam van, barna szemem, nagyon vékony vagyok és közép magas. 10 éve lovagolok. Régen rengeteget jártam versenyre. Magántanuló vagyok. Van egy jópár lov...