Ma úgy döntöttem hogy nem érdekel semmi, és délelőtt folyamán csak edzettem. Na de szépen sorjában.
Reggel kimentem Tündérhez. Megpucoltam, majd úgy döntöttem lovagolok egy kicsit. Felvettem az edző ruhám. Ami egy fekete nadrág, fekete póló, és barna kesztyű kombinációja. A nyergesben van egy nyereg. Barna kopott, de egyszerűen nagyon szép.
MIKE-kiabáltam neki
-Igen?-kiabált vissza és már az ajtóban állt.
-Ezt a nyerget lehet használni?-kérdeztem.
-Persze hogy lehet.-mondta majd ott hagyott.
Felnyergeltem Tündért majd kimentünk ugratgatni. Nagyon ügyesen ugrik minden akadályt. Egész délelőtt edzettünk. A gyakorlás végén láttam hogy Adel már itt van.
-Szia! Lovagolni jöttèl?-kérdeztem.
-Aha.-válaszolt
-Akkor ma az én lovamon fogsz tanulni.-mondtam.
-Le van már fárasztva, és nagyom aranyos lovacska.-mondtam kedvesen.
Segítettem felszállni Adelnak, és vezetgettem körbe-körbe.
-Oké most próbáld meg azt hogy te írányítod lépésben. De ne félj. Itt maradok melletted. Csak csináld, irányísd úgy ahogy eddig csináltad.-magyaráztam
-Adel ne húzd a száját. Csak tartsd lazán. Itt vagyok melletted. Nem lesz baj. Lazitsd el magad.-nyugtattam.
Adel továbbra is görcsösen ült.
-Na jó! Most állj meg. Fejezd be. Állítsd meg a lovat!-szóltam rá
Adel válasz helyett sírva fakadt. Bevezezttem a lovat az istállóba. Nem nyergeltem le.
-Adel gyere velem! Ne sírj!-szóltam rá!
Bementünk Mike "lakásába". Kiküldtem Miket hogy lovagolja le Tündért.
-Miért vagy ilyen görcsös? Ki bánt téged?-kérdeztem.
Választ sajnos nem kaptam.
-ADEL válaszolj!-kiabáltam rá amit rögtön meg is bántam.
-Nekem nincsenek barátnőim. A szüleim otthon sokat vernek. A suliban folyamatosan piszkálnak. Ha rossz jegyet kapot otthon megvernek. Ezért vagyok ilyen.-mondta elcsukló hangon, és elkezdett zokogni.
-Nyugodj meg. Semmi baj.-nyugtattam
-Ma itt alszol!-mondtam ellentmondást nem tűrő hangon.
-De otthon kapni fogok.-szipogott.
-Itt alszol és kész! Holnap pedig egész nap együtt fogunk edzeni.-mondtam.
Adel a vendég szobánkban aludt. Egész éjjel az életén gondolkoztam. Nem túl sokat aludtam.
YOU ARE READING
My life (Befejezett)
Teen FictionSziasztok. Sera vagyok. Egy amerikai tanyán élek,Virginia Nyugati részén. 16 éves vagyok .Barna hajam van, barna szemem, nagyon vékony vagyok és közép magas. 10 éve lovagolok. Régen rengeteget jártam versenyre. Magántanuló vagyok. Van egy jópár lov...