Ma lettem 18 éves. Itt a suliban minden 18.életévét betöltő személy egy meglepetésben részesül. Szépen fel kell öltözni az ünnepélyre ès le kell menni az istállóba. Tegnap Kinga vett nekem egy fekete miniruhát. Fölül apró virágok alul pedig simán szoknya van. A térd feletti részen pedig virágok vannak. Cipőnek egy fekete körömcipőt vettem fel. Álltam a tükör elött, és zokogtam magambab. Ez a lány nem én voltam. Gyorsan besütöttem a hajam, és indultam le.
-Jól nézel ki!-mondta Kinga
-Vagyis gyere. Kapsz egy halvány sminket.-mondta és vissza rángatott a fürdőbe. Miután tett egy kiló festéket a fejemre elindultunk. Bemebtünk az egyesületi házba. Kaptam egy tortát, és egy meghívót magyarország legrangosabb versenyére. Megkaptam a felnőtteknek való lovas cuccokat is. Mától kezdve fizetést kapok akkor ha oktatok. A szüleim persze továbbra is fizetik a kolesz szobát. Minden oktató kap egy plussz lovat akin oktat. Egy nagyon aranyos haflingit kaptam. Sárinak hívják. Imádja a gyerekeket. Természetesen én is lovagolhatok rajta, sőtt kötelező is.
Miután vége lett az ünneplésnek, elkezdtem dolgozni. A mai délutánon kettő gyerek lesz a vendégem. Elötte kivittem Sárit hogy összeszokjunk. Hihetetlenúl engedelmes ló. Nem ideges, csak szépen nyugodtam végrehajtja az utasítást. Visszamentünk az udvarba, és már vártak ránk.
-Szia. Jónapot.-köszöntem egy kislánynak és az anyukájának.
-Szia. Te lennél az új oktató.-mondta az anyuka
-Igen én vagyok.-mondtam
-Lovagoltál már?-kérdeztem a kislányt.
-Egy éve minden hétvégén jövök.-monda
-Oké. Ügettél már?-kérdeztem
-Most kezdem futószáron.-mondta
-Hogy hívnak?-kérdeztem
-Szofinak.-mondta
Felsegítettem a kislányt a lóra és elindultunk ki a pályára.
-Szofi. Egyenes legyen a hátad, nyomd le a sarkad.-oktatta az anyja.
-Megkérhetném hogy a karámon kívülről nézze a lánya lovaglását? Zavarja a kislányt is, és engem is. Köszönöm.-mondtak a szülőnek.
Szofi félt a lovon. Nagyon sokáig nem engedtem hogy ügessen, mivel nem érezte magát biztonságban. Fél óra után elkezdtünk ügetni. Szofi nem tudta felvenni Sári ritmusát. A ló nagyon lassan és kényelmesen ügetett. Szofi pedig egyre jobben vette fel a ritmust.
-Jól van Szofi, ügyes vagy. Tudtam hogy menni fog.-mondtam
-Köszi.-mosolyodott el a kislány.
Mire végeztünk egészen elfáradt.
أنت تقرأ
My life (Befejezett)
أدب المراهقينSziasztok. Sera vagyok. Egy amerikai tanyán élek,Virginia Nyugati részén. 16 éves vagyok .Barna hajam van, barna szemem, nagyon vékony vagyok és közép magas. 10 éve lovagolok. Régen rengeteget jártam versenyre. Magántanuló vagyok. Van egy jópár lov...