*Το στοίχημα*

4.8K 445 258
                                    

4- Στοίχημα

Τα αγόρια ήταν μαζεμένα στο προαύλιο χώρο... ο Σταύρος και ο Άγγελος έπαιζαν μπάσκετ ενώ ο Κομνηνός χασκογελούσε μαζί με το Μάνο...

"Πάει αλήθεια το στοίχημα ρε μαλάκα;" τον ρώτησε ο Παππάς

"Ναι έπεισα το Ραζή... και μάλλον είναι η πρώτη φορά που θα τον κερδίσω..." απάντησε αμέσως ο Ορέστης ενώ έριχνε κοφτές ματιές προς τη μεριά των δυο κοριτσιών που καθόταν στις εξέδρες...

"Πολύ σίγουρος είσαι ρε... πρόσεχε μη φας τα μούτρα σου..."

"Ο φίλος μου δεν είναι καλός στα όμορφα λόγια... εγώ είμαι... σου φαίνεται για γυναίκα που δε γουστάρει τις παπαριές... τα ερωτόλογα.. το παίζει αγρίμι αλλά είναι μια γατούλα...και εγώ πρόσεχε της υπάκουες γατούλες..."

"Φαντάζομαι μόνο για λίγο..." του είπε ο Μάνος ενώ έβαλε τα γέλια...

"Τι λέτε εσείς;" ρώτησαν τα άλλα δυο αγόρια... ο ιδρώτας έτρεχε από τα κορμιά τους...

"Για σένα και πως θα χάσεις το στοίχημα..." του απάντησε ο Ορέστης...

"Εσύ μαλάκα Κομνηνέ πιστεύεις πως πέντε δέκα ομορφόλογα πως όλες οι γκόμενες σε προσκυνάνε..." απάντησε ο Ραζής ενώ έκανε ένα μορφασμό... έστρεψε το βλέμμα του προς την κοπέλα που δεν κοιτούσε καν προς το μέρος τους... έμπλεξε τα δάχτυλα στα κατάμαυρα μαλλιά του... "όλες γουστάρουν τα ζόρικα...

"Ναι ρε παπάρα... όλες γουστάρουν τα μαστίγια..." απάντησε ο Ρήγας ενώ έβαλε τα γέλια...

"Είστε βαριά νυχτωμένοι όλοι σας... δεν έχω μάθει να χάνω..." πρόσθεσε με σιγουριά ο Άγγελος... "και το κυνήγι μόλις ξεκινάει..." η βλέμμα του πλανήθηκε προς εκείνη αφού την είδε να σηκώνεται μόνη της... ήταν η ευκαιρία να τη ξεμοναχιάσει...

"Σε αφήνω να κάνεις πρώτος κίνηση Ραζή για χάρη της φιλίας μας..." ο Κομνηνός ήταν απόλυτα σίγουρος για την επιτυχία...

"Θέλω ρε μαλάκα να μείνουν με το πουλί στο χέρι... η γκόμενα να γουστάρει άγριες καταστάσεις και γιατί όχι να κάτσει σε μένα..." το χαμόγελο του Μάνου προκλητικό... άκρως πονηρό...

"Εσύ Παππά εσύ πάντα όλο μεγάλα λόγια... πιστεύεις πως με τις μπουνιές λύνονται όλα..." τον πείραξε ο Ρήγας... εγώ δε θα πάρω τη μεριά κάποιου ακόμη.. θα δω τι θα γίνει στην εκδρομή..."

"Ναι ρε... όλες γουστάρουν το κορμί μου..." αποκρίθηκε θυμωμένα...

"Ερωτύλε άνδρα πάμε... πολλά είπαμε και θα αργήσουμε...

Το θήραμαWhere stories live. Discover now