25- Που είσαι;
"Τι έπαθες ρε μαλάκα; δε σηκώνεις κανένα αστείο, παρασοβάρεψες ξαφνικά" του είπε ο Σταύρος εκνευρισμένος.
"Παράτα με" πρόσταξε ο Άγγελος ενώ έλεγχε νευρικά το προαύλιο χώρο.
Ο Μάνος προσπάθησε να καταλάβει, να βγάλει μια άκρη. "Εαν πρόκειται για τη Φωκά προτείνω να μη σκέφτεσαι, αφού δε τη θυμάσαι δεν έχει νόημα"
"Μη μου μιλάς γι' αυτή να πάρει, σταματήστε να μου μιλάτε γι' αυτή" ξεφύσηξε θυμωμένα. Χθες την περίμενε τρεις ολόκληρες ώρες στο κρύο. Κάλεσε το κινητό της πάνω από είκοσι φορές αλλά ήταν απενεργοποιημένο. Και όμως περίμενε και άλλο κουλουριασμένος στην άκρη του ξύλου, περιμένοντας εκείνη παρέα με τα άστρα του ουρανού. Πόσο ήθελε να τη δει, πόσο ήθελε να την αγκαλιάσει, ναι μόνο αυτή μπορούσε να τον κάνει να θυμηθεί όλα αυτά που δεν είχε ξεχάσει ποτέ.
"Ο άλλος παπάρας χάθηκε επίσης" γρύλισε ο Ρήγας
"Ο Ορέστης που είναι και αυτός ο μαλάκας στο φτύσιμο μας έχει τώρα τελευταία.. μας σνομπάρει σαν να μην είμαστε πλέον μια παρέα"
"Να πάει να γαμηθεί.." φώναξε ο Ραζής θυμωμένα. "οποίος γουστάρει την παρέα μας έρχεται οποίος θέλει να τρέχει πίσω από γκόμενες ας τρέξει πίσω από γκόμενες" τόνισε με απαξιωτικό ύφος.
"Δε νομίζω να παίζει τίποτα..." πήγε να πει ο Μάνος αλλά το έκλεισε το στόμα του αμέσως αφού είδε της ντίβες να περνούν από μπροστά τους.. Είχε όρεξη να τις πειράξει..
"Τα μωρά μου που πάνε έτσι μοναχούλικα; που είναι οι φίλες σας"
Οι δίδυμες μόλις άκουσαν την εκνευριστική φωνή κούνησαν επιδειχτικά τα οπίσθια τους ενώ σαφώς δεν απάντησαν.
Ο Σταύρος συνέχισε το παιχνίδι... "απορώ τι κρύβεται μέσα από από αυτό το μικροσκοπικό μπλουζάκι;; είμαι πολύ περίεργος θα με αφήσεις να ελέγξω το βράδυ;"
Οι ντίβες σοκαρισμένες από την αυθάδεια σταθήκαν προς το μέρος τους... "είπαμε ακόμη και εάν είσαστε οι τελευταίοι άνδρες επί γης, ακόμη και εάν μας παρακαλούσατε γονατιστοί ποτέ μα ποτέ δε θα δείτε κάποια σπιθαμή του τέλειου κορμιού μας" συνέχισαν το περπάτημα μπας και βρούνε κάποιες από τις φίλες τους.
"Καλά ψωνάρες" αναφώνησε ο Μάνος. "να δούμε ποιος θα παρακαλάει ποιον" Η αγοροπαρέα κατευθύνθηκε προς τα αποδυτήρια.
VOUS LISEZ
Το θήραμα
Roman d'amourΗ ζωή μιας γυναίκας είναι μπερδεμένη με έναν άνδρα... με τέσσερις μάλλον δεν μπορώ να την περιγράψω... και όμως τα έβαλαν με τη λάθος γυναίκα... Η εισαγωγή που ακολουθεί θα σας κατατοπίσει περισσότερο...