* Κόντρες*

4.1K 487 53
                                    

12- Κόντρες

"Θα τρέξεις;" τον ρώτησε η Νεφέλη ενώ του χάιδευε τα μαλλιά...

"Άσε με..." είχε τα νεύρα του.... η Φωκά είχε αρρωστήσει τις τελευταίες μέρες και αυτός καθόταν σε αναμμένα κάρβουνα...

"Είσαι ο καλύτερος... δεν θα αφήσεις τους άλλους να κερδίσεις... θα είναι και από άλλα κολέγια μαζεμένα..." του υπενθύμισε...

Ο Άγγελος σηκώθηκε όρθιος... ξεφύσηξε δυνατά.. βαριόταν υπερβολικά ενώ κάθε σκέψη στο μυαλό του τη συνδύαζε με την ύπαρξη της... "Δε ξέρω θα δω..." απάντησε πάλι κοφτά... είχε χάσει το παιχνιδάκι του... το θήραμα του... τα μάτια του γυάλιζαν περιμένοντας καρτερικά τις επόμενες κινήσεις...

Ο Ορέστης τους πλησιάσει χαμογελαστός... "τι έχεις εσύ ρε μαλάκα;" ρώτησε το φίλο του...

"Άφησε μας μόνους..." πρόσταξε στη γλάστρα... εκείνη υπάκουσε με κατεβασμένο το κεφάλι.

"Ερωτικό καβγαδάκι;" τον ειρωνεύτηκε αμέσως...

Ο Ραζής νευρίασε περισσότερο... "κόψε τις πίπες ρε στο έχω πει θα καεί ο εγκέφαλος..."

Ο Κομνηνός έβαλε τα γέλια... "πόσο καιρό έχεις να πηδήξεις ρε; πολλά νεύρα.. σαν γκόμενα που έχει περίοδο κάνεις..."

"Την είδες;" ρώτησε αμέσως.... "τη ντίβα... τη ξινή;"

Αυτός χαμογέλασε στραβά ενώ έκανε πως δεν καταλαβαίνει... "τις τελευταίες μέρες έχω δει πολλές..."

"Την Ιοκάστη..." εξήγησε ενώ κοκκίνισε... δεν ήθελε να τον κοροϊδεύουν...

"Αα την Ιοκάστη... όχι δεν την έχω δει... υποσχέθηκε να μου μαγειρέψει... αλλά έμαθα πως είναι άρρωστη... τώρα που μου το θύμησες... πολύ καιρό την έχω αφήσει έτσι..." του έκλεισε το μάτι..

Αφού βεβαιώθηκε πως ο κολλητός του απείχε από την προσπάθεια ηρέμησε...

"Ίσως πρέπει να πάρω μια ανθοδέσμη με λουλούδια... ένα αρκουδάκι για περαστικά... οι γυναίκες τέτοια θέλουν..." διασκέδαζε πολύ με αυτό το παιχνίδι... και πόσο δε με την αμηχανία του φίλου του...

"Αυτά τα κάνουν αδερφές..." χασκογέλασε αμήχανα...

Του χτύπησε τον ώμο... "αυτά αρέσουν όμως στις γυναίκες... θα χάσεις Ραζή..." ο Ορέστης απομακρύνθηκε από κοντά του... "μπορείς να είσαι καλός Ραζή σε όλα τα υπόλοιπα αλλά για τις γυναίκες έχεις πλήρη μεσάνυχτα...

Ο Αγγέλος μαζεύτηκε σε μια άκρη λες και τον έβαλε κάποιος τιμωρία... με την άκρη του ματιού βρήκε την Ιωάννα με τις δίδυμες... τις πλησιάσει δίχως δεύτερη σκέψη... "που είναι η φίλη σου;" ρώτησε αμέσως τη ξανθιά κολλητή...

Το θήραμαWhere stories live. Discover now