*Καυγάς*

3.7K 462 75
                                    

Ο Άγγελος ήταν θυμωμένος με το εαυτό του... τους ακολούθησε μόνο για να δει εκείνη... έφτασε μέχρι το εστιατόριο... πίστευε πως δε θα τολμούσε να συνεχίσει τα κόλπα της... τον προκαλούσε συνέχεια επίτηδες... παρατηρούσε μέσα από τη τζαμαρία... τα αγγίγματα... τα δήθεν ντροπαλά χαμογέλια... Αυτός ναι μεν την είχε ρίξει στο κρεββάτι αλλά επέλεξε να το παίξει υπεράνω... ίσως αυτό ήταν το τίμημα... ίσως εάν γινόταν λιγάκι πιο τρυφερός και δοτικός ίσως να τον έβλεπε με άλλο μάτι... Είχε τόσα νεύρα που έβριζε όλη την ώρα... Όταν είδε πως ερχόταν όλο και πιο κοντά απογοητεύτηκε.. αγνόησε προσωπικά λάθη και έριξε αμέσως τις ευθύνες σε αυτή... έπεσε στα μάτια του εντελώς... τη θεώρησε φτηνή... έλπιζε πως μετά το σεξ θα τον ακολουθούσε σαν σκυλάκι γύρω... Είχε δει αρκετά... προχώρησε προς το αυτοκίνητο... τότε τον πλησίασαν μια παρέα αγοριών αντιπάλου κολεγίου... η κόντρα τους κρατούσε καιρό τώρα αλλά αυτός δεν είχε όρεξη..

"Ραζή είσαι για μια γρήγορη κόντρα;" τον ρώτησαν... "την προηγούμενη φορά σε άφησα να κερδίσεις..."

"Σπάσε..." του είπε... "δε γουστάρω.."

"Νευράκια... σαν γκόμενα που έχεις περίοδο κάνεις... έλα έχω όρεξη..." η υπόλοιπη παρέα μαζεύτηκε γύρω από το δικό τους αρχηγό... το όνομα του Νίκος...

Ο Άγγελος δεν ήθελε και πολύ για να φορτώσει... τον έπιασε από το λαιμό... "ποιες από τις λέξεις που σου είπα δεν κατάλαβες;;" τον πέταξε με δύναμη πάνω στο καπό του αυτοκινήτου...

Μετά από αυτήν την κίνηση ο Ραζής βρέθηκε περικυκλωμένος από τέσσερα άτομα... ήταν μόνος του... και μόνος τους έπρεπε να καθαρίσει... δεν φοβόταν άλλωστε.... το αίμα του έβραζε... "Εδώ είμαι σας περιμένω..." φώναξε...

"Μαλάκα Ραζή θα μου το πληρώσεις αυτό..." τα δυο γεροδεμένα αγόρια άρχισαν να παλεύουν... ο ένας έπιανε τον άλλον από τα χέρια... οι πρώτες γροθιές δεν άργησαν να πέσουν... αλλά οι ιαχές ξεσήσωκαν τους πάντες...

Ο Ορέστης αμέσως κατάλαβε... ο φίλος τους είχε μπλέξει... ήδη κάποιο στο εστιατόριο μιλούσαν για καυγά... δεν μπορούσε να αφήσει το φίλο του μοναχό..

"Μην κουνηθείς από εδώ πέρα..." πετάχτηκε όρθιος σαν ελατήριο... "Ραζή πάλι έκανες το θαύμα σου.." γρύλισε εκνευρισμένος

Η Ιοκάστη μπερδεμένη ρώτησε το αυτονόητο... "που πας τι έγινε;"

"Μείνει εδώ πέρα..." αμέσως την παράτησε για να βοηθήσει το φίλο του...

Το θήραμαWhere stories live. Discover now