30- Τέλος;
Η Νεφέλη καθόταν στον καναπέ περιμένοντας τις εξελίξεις. Είχε βαρεθεί τόσες μέρες στο σπίτι, κρυμμένη, μην μπορώντας να βγει έξω. Ένα άτομο της οικογενείας τη φρόντιζε διακριτικά. Η μητέρα της δεν της μιλούσε ενώ ο πατριός έκανε ότι μπορούσε να την προστατεύσει. Τα τηλέφωνα λιγοστά αλλά σε κανένα δε δήλωσε μεταμέλεια. Μάλιστα για ένα πράμα μετάνιωνε αφού δεν έδωσε ένα τέλος, διαφορετικό.
"Η αστυνομία καλεί όποιον γνωρίζει κάτι για τη Νεφέλη Χατζίδου να επικοινωνήσει στα εξής τηλέφωνα. Δίνεται γενναιόδωρη αποζημίωση. Να θυμίσουμε πως καταζητείται ως υπεύθυνη για τις απαγωγές του Άγγελου Ραζή, γιου του επιχειρηματία και οικονομολόγου Φίλιππου Ραζή και της Ιοκάστη Φωκά κόρης του επιχειρηματία Ισίδωρου Φωκά. Και οι δυο οικογένειες εξέφρασαν την πρόθεση να χειριστούν την οποιαδήποτε πληροφορία με ευαισθησία" Έλεγε η παρουσιάστρια ενώ έδειχνε το πρόσωπο της ενόχου.
Αμέσως πέταξε το κοντρόλ κάτω, κλείνοντας πρώτα την τηλεόραση. "Δε θα πάω τίποτα.. θα γλιτώσω" μουρμούρησε δυνατά ενώ έξυσε το κεφάλι της. "εγώ αποφασίζω για το μέλλον μου και κανείς άλλος. Μόνο εγώ, το μόνο που ζήτησα από τους ανθρώπους ήταν αγάπη ποτέ δεν επεδίωξα κάτι άλλο να δούμε μέσα μου..." συμπλήρωσε απελπισμένη.
Όντως δεν έλεγε ψέματα, έψαχνε την αγάπη με το λάθος τρόπο, μέσα από δολοπλοκίες και εκβιασμούς. Ζήλευε την ευτυχία των άλλων, ζήλευε όσα δεν είχε εκείνη παρόλο που προερχόταν από εύπορη οικογένεια. Της έλειπε το χάδι, η οικογενειακή στοργή και μέσα από τη σχολή ήθελε να δείξει σε όλους πως ήταν η καλύτερη, πως αυτή και μια άλλη, πως είχε το καλύτερο αγόρι της σχολής. Μια ψεύτικη τελειότητα για καλύψει συναισθηματικά κενά. Τελικά έφταιγε για όλα; κανείς άλλος δεν είχε μερίδιο ευθύνης. Για πρώτη φορά κατηγόρησε τη μάνα της αλλά ήταν αργά. Έψαχνε απαντήσεις σε λάθος σημεία, δεν έβλεπε καθαρά και αυτή η θολούρα οδηγούσε σε άνευ προηγούμενο παραλήρημα. Για πολλούς η Νεφέλη ήταν μια απαγωγέας... μια διαβολική γυναίκα, ζητούσαν το κεφάλι της αλλά πόσο έφταιγε τελικά σε αυτόν τον κόσμο; Διέφερε από άλλα κορίτσια της ηλίκιας της που πίσω από γυάλινους τοίχους, μέσα από τα στερεότυπα της τελειότητας, μέσα από τις προσδοκίες των γονέων, φθείρονται τόσο συναισθηματικά όσο και ψυχικά; Ποιος ενδιαφέρθηκε για αυτό το κορίτσι, όλοι έβλεπαν τη μάσκα της τελειότητας, τη μάσκα του ψέματος μόνο και μόνο να κρύψει τις ατέλειες και το βασικότερο να κρύψει την παντελή έλλειψη ενδιαφέροντος.
YOU ARE READING
Το θήραμα
RomanceΗ ζωή μιας γυναίκας είναι μπερδεμένη με έναν άνδρα... με τέσσερις μάλλον δεν μπορώ να την περιγράψω... και όμως τα έβαλαν με τη λάθος γυναίκα... Η εισαγωγή που ακολουθεί θα σας κατατοπίσει περισσότερο...