*Ξημέρωμα*

4.7K 472 149
                                    

7 – Ξημέρωμα...

"Εγώ είμαι εδώ..." φώναξε ο Ορέστης ενώ της τράβηξε προς την επιφάνεια... "Μείνε μαζί μου..." επανέλαβε προς την κοπέλα την οποία είχαν εγκαταλείψει οι αισθήσεις... Την τράβηξε προς την επιφάνεια και μετά έξω από τη πισίνα...

Η Ιοκάστη δεν ανταποκρίνονταν όμως...

Προσπάθησε πάλι... της άνοιξε το στόμα για να της χαρίσει το πολύτιμο οξυγόνο... ενώ προσπάθησε με ανάνηψη να επαναφέρει τις αισθήσεις... Είχαν μαζευτεί και τα υπόλοιπα παιδιά γύρω τους... είχε τρομοκρατηθεί.. αλλά δε σταματούσε... δε γνώριζε καν πόσα λεπτά είχαν περάσει στην πισίνα...

Η Ιωάννα έβαλε τα κλάματα ενώ έλεγε ξανά και ξανά το όνομα της φίλης της... η μόνη που στεκόταν αδιάφορη σε μια μεριά ήταν η Νεφέλη.. η υπεύθυνη αυτής της κατάστασης... έκπληκτη είδε τον Άγγελο να πλησιάζει πάλι... αμέσως βρέθηκε κοντά του...

Ο Ραζής τρομοκρατήθηκε καθώς πλησίαζε είδε τα παιδιά μαζεμένα γύρω από τη πισίνα..."Τι έγινε;" ρώτησε αμέσως..

Η Νεφέλη προσπάθησε με μισόλογα να του εξηγήσει... "μωρό μου αυτή η φαντασμένη καινούργια γλίστρησε στην πισίνα... ποιος να το φανταζόταν πως δε ξέρει να κολυμπήσει..."

Ο Άγγελος όμως δεν άκουσε το παρακάτω.. πέρασε ανάμεσα από το πλήθος... είδε το φίλο του... να προσπαθεί.. της χάριζε το ''φιλί της ζωής''... εκείνη τη στιγμή έπαιρνε αλλοπρόσαλλα μηνύματα... η καρδιά του χτυπούσε σαν τρελή... Όταν την είδε να ανοίγει τα μάτια της και να βήχει δυνατά ηρέμησε...

Πράγματι η γλυκιά κοπέλα βρήκε τις αισθήσεις της... ένιωθε το κεφάλι της βαρύ ενώ έβηξε μερικές φορές για να βγάλει το νερό... έκπληκτη είδε τον Ορέστη από πάνω της... "Σε ευχαριστώ..." ψέλλισε...

Αυτός την αγκάλιασε... "χαίρομαι που είσαι καλά... με τρόμαξες..."

Τα κορίτσια ηρέμησαν... τόσο η ντίβες όσο και Ιωάννα χαμογελούσαν ενώ τα αγόρια χειροκρότησαν τον φίλο τους.. ενώ κοιτάχτηκαν πονηρά... αυτή η σωτήρια ίσως άλλαζε τα δεδομένα του κυνηγιού....

Ο Ραζής όμως από τη μία ένιωθε τη καρδιά του να επιστρέφει στη θέση της και από την άλλη το αίμα του να βράζει... Η Νεφέλη κόλλησε πάνω του σαν βδέλλα... "Πάμε μέσα μωρό μου... αρκετά με αυτή... ο Ορέστης θα τη βοηθήσει..." Αυτός όμως δεν ήθελε ο φίλος του να την ακουμπάει άλλο... είχε τα γονίδια του μπαμπά του σίγουρα... Όρμησε προς το άλλο ζευγάρι...

Το θήραμαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora