*Το Δώρο*

4.8K 433 108
                                    

5- Δώρο...

Ο Άγγελος περίμενε την Ιοκάστη να βγει από την αίθουσα... δίπλα του η Νεφέλη αλλά κατάφερε να την πείσει να βγει έξω ώστε να την πάει μια βόλτα αργότερα...

Η Ιοκάστη μόλις τον είδε ξίνισε αμέσως... προσπάθησε να τον αποφύγει... σε λίγο καιρό πέρα από την εκδρομή του κολεγίου για τη νέα χρονιά θα οργανώνονταν και ο χορός για την έναρξη της σχολικής περιόδου... μια εκδήλωση από την οποία δήλωσε κατηγορηματικά πως θα απουσιάζει παρόλο που Ιωάννα προσπάθησε να την πείσει άπειρες φορές.. είχε αποφασίσει να μείνει διακριτική... μακριά από μπελάδες και σαφώς όσο μακριά γινόταν από τα αγόρια... Όταν τον είδε έκανε ένα μορφασμό... δεν είχαν σταματήσει να την πειράζουν και την πολιορκούν και τα δυο αγόρια αλλά είχε βαρεθεί αυτό το ανόητο παιχνίδι...

"Σταμάτα θέλω να σου μιλήσω..." της είπε ο Άγγελος ακουμπώντας ελαφρά τον ώμο..

"Εγώ πάλι καθόλου Ραζή..."

"Σταμάτα να μου πας κόντρα... μην παίζεις με την υπομονή μου Φωκά..."

"Και εσύ με τη δική μου ηλίθιε... αι σιχτίρ πια..." τον αγριοκοίταξε αλλά ο υιός Ραζή δεν έπαιρνε από λόγια τόσο εύκολα...

"'Έλα μαζί μου θέλω να σου μιλήσω..." την οδήγησε με το ζόρι σε ένα απόμερο μέρος...

Ο Κομνηνός τους παρακολουθούσε από μακριά... ο φίλος του είχε πάρει φόρα αλλά επειδή ήταν απρόβλεπτος ήθελε να μάθει τι στην ευχή σχεδίαζε... πλησίασε τη Χαρά και τη Φωτεινή... πήρε αγκαλιά τη Φωτεινή...

"Κούκλες μου για πείτε μου τι σχεδιάζει ο φίλο μου από εδώ πέρα και απορώ πως η Νεφέλη του το επιτρέπει;"

Αυτές απόρησαν... "δεν ξέρουμε κάτι.. η Νεφέλη τον έχει από κοντά..."

"Ελπίζω να πάνε μαζί στο χορό...." τόνισε ο Ορέστης...

Αυτές χαχάνισαν... "Φυσικά... εσύ με ποιον θα πας μωρό μου;" τον ρώτησε η Φωτεινή...

"Έκπληξη... εάν μάθετε κάτι ας με ενημερώσετε... έτσι μωρό μου;" χάρισε ένα φιλί στη Φωτεινή που γνώριζε πως ήταν τσιμπημένη μαζί του....

Κούνησαν το κεφάλι καταφατικά... στην άλλη άκρη της αίθουσας η Ιωάννα κουνούσε το κεφάλι απογοητευμένη... ίσως δεν έπρεπε να παλεύει άλλο...

"Λέγε τι θες; απορώ με το θράσος σου..." τσίριξε η Ιοκάστη...

"Πολύ μιλάς..."

Το θήραμαWhere stories live. Discover now