*Ηρεμία;*

3.6K 415 278
                                    


17- Ηρεμία;

Ο Άγγελος φίλησε την πλάτη της ενώ την έσπρωξε κοντά του... "μου αρέσει η μυρωδιά σου... με τρελαίνει" της σιγοψιθύρισε ενώ της χάιδευε την σπονδυλική στήλη.

Η Ιοκάστη γύρισε απότομα προς το μέρος του... "καμιά φορά σκέφτομαι εάν αυτή η ηρεμία είναι δημιούργημα της φαντασίας, πως θα φύγεις και την ίδια μέρα θα μαλώσουμε" του χάιδεψε τα μάγουλα...

"Σταμάτα τις μαλακίες... θέλω να είμαι μαζί σου και εσύ επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί μου λες συνέχεια το ίδιο πράμα... όσο είσαι μαζί μου, δίπλα μου δεν υπάρχει λόγος να ανησυχώ για κάτι πόσο δε να θυμώνω..."

"Εννοώ..." δεν της έβγαινε... "θέλω να πω... πως μακάρι όλες οι μέρες να είναι σαν τη χθεσινή... την προχθεσινή..."

"Ποιο κομμάτι;" την πείραξε ο Άγγελος

"Ραζή μαζέψου, εννοώ αυτή την αγκαλιά, τα φιλιά... πως μου κρατάς το χέρι στο προαύλιο πως οι φίλοι σου με κοιτάζουν περίεργα λες και είμαι ούφο... αυτό το ότι δε σε νοιάζει πως δεν δίνεις λογαριασμό σε κανέναν..."

Αυτός μπερδεύτηκε δεν έβρισκε τίποτα κακό... "το ότι δεν δίνω λογαριασμό δε σημαίνει κάτι... είμαστε μαζί και θέλω όλοι να το χωνέψουν... κανείς δε θα τολμήσει να πει κάτι.." απάντησε κάπως απότομα...

"Κανείς... μάλιστα εγώ βλέπω κάποια περιστεράκια που είναι έτοιμα να βγάλουν τα νύχια τους όταν δεν είμαι μαζί σου, βλέπε Νεφέλη... σαν την οχιά πλακώνει..."

"Να μη της δίνεις σημασία κανείς δεν πρόκειται να σε πειράξει...." την κράτησε κάτω σφιχτά... "μην τολμήσεις να κάνεις βήμα χωρίς εμένα Φωκά... βήμα..."

"Και εάν κάνω;" τον ρώτησε επίτηδες...

"Δε θες να μάθεις τι θα σου κάνω..." αποκρίθηκε εκείνος ενώ άφηνε πιπιλιές σε όλο το κορμί...

Η Νεφέλη εκνευρισμένη έριξε τα πάντα κάτω από το γραφείο... "δεν μπορώ να τους βλέπω χεράκι χεράκι, μου έρχεται να τη ξεμαλλιάσω... να μην αφήσω τρίχα στο κεφάλι της..." ούρλιαξε σαν υστερικιά...

Η Χαρά όμως προσπάθησε να την ηρεμήσει... "μην κάνεις καμιά ανοησία... ο Ραζής δεν αστειεύεται... την έφερε πίσω με το ζόρι, αυτό πρέπει να σου λέει κάτι..."

"Δεν μου λέει τίποτα... κάποτε ζούσα στο σχολείο στη σκιά της Φωτίου, όταν αυτή βγήκε από τη μέση έγινα η πιο διάσημη κοπέλα του σχολείου..."

"Απλώς περνούσατε καλά Νεφέλη... ποτέ δεν βγήκατε κανένα φυσιολογικό ραντεβού..."

Η ζηλιάρα φιλενάδα τη διέκοψε, "αυτό είναι που με τρελαίνει περισσότερο.. τι έχει αυτή παραπάνω που δεν έχω εγώ;" αμέσως έσπασε ένα πιάτο.... έπρεπε να κάνει κάτι για να ηρεμήσει... σε λίγο καιρό ήταν η εκδρομή της σχολής. Σκοπό είχε να καταστρώσει εκεί ένα σχέδιο... κάτι που θα χώριζε το ζευγάρι μια και καλή.

Το θήραμαWhere stories live. Discover now