*Σε αγαπώ*

3.3K 408 199
                                    

28- Σε αγαπώ

"Γιε μην κάνεις καμιά απερισκεψία" τον παρακάλεσε αμέσως.. "σκέψου τη μητέρα σου"

"Πατέρα δεν έχω χρόνο σου ζήτησα να με βοηθήσεις" ούρλιαξε ο Άγγελος. "βρήκες τίποτα;"

Ο Φίλιππος έφταιγε για την κατάσταση του γιου του, τόσα χάδια παρά τις ενστάσεις της Αρετή οδήγησαν στα σημερινά αποτελέσματα. "Άκουσε καλά τι θα σου πω" αυτή τη φορά ακούγονταν σαν τον γνωστό καλό Φίλιππο Ραζή. "δεν είμαι άνθρωπος της υπομονής, κόψε τις μαλακίες. Ερχόμαστε μαζί με τη μητέρα σου εκεί, μην το κουνήσεις από τη σχολή"

ήταν πολύ αργά όμως για διαταγές. Τον έμοιαζε σε όλα, απείθαρχος, ασυμβίβαστος και ξεροκέφαλος ενάντια σε λογική και κανόνες. "Πες μου τι βρήκες;"

"Άγγελε" δεν είχε νόημα όμως να του φωνάξει άλλο.

"Αν δε θες να κλαις το γιο σου αύριο πες μου τι σκατά βρήκες... δε διαφέρουμε πατέρα να το θυμάσαι, όταν αγαπάμε αγαπάμε παράφορα, κανείς δε μπορεί να μας εμποδίσει"

"Σύνελθε παιδί μου" αυτή τη φορά η οργή μετατράπηκε σε τρόμο, σε φόβο. Σιωπή και αυτή η σιωπή τον τρόμαζε περισσότερο. Του έδωσε τις πληροφορίες που χρειαζόταν. "Άνοιξε το κινητό πριν από λίγο"

"Το ξέρω" απάντησε ο γιος Ραζή "πάω να τη βρω" ψέλλισε αδύναμα.

Η Συνομιλία μεταξύ τους ολοκληρώθηκε. Πατέρας και γιος δεν διέφεραν και ούτε γινόταν να τον αποτρέψει, η τρέλα οδηγούσε στην παράνοια και η παράνοια σε λάθη. Μέσα από τα λάθη όμως υπάρχει πιθανότητα για το σωστό, τη σωστή κίνηση που θα οδηγήσει στη λύτρωση.

Ο Άγγελος πάτησε το γκάζι αυτή τη φορά έχοντας προορισμό. Κάλεσε τους φίλους του πρώτα όμως για να δώσει το στίγμα, σε περίπτωση που όλα στράβωναν, σε περίπτωση που το αύριο ήταν διαφορετικό, πιο θλιμμένο από το πριν.

"Ραζή μην κάνεις μια μαλακία, άσε την αστυνομία να το χειριστεί" ούρλιαξε ο Όρεστης εντελώς στα χαμένα. Δίπλα του ο Ισίδωρος άκουγε προσεχτικά την κουβέντα. Έκανε νόημα στα κατάλληλα άτομα να ετοιμαστούν. Ο χρόνος ήταν εχθρός και κάθε δευτερόλεπτο σημαντικό.

"Είναι αργά, πλησιάζω" απάντησε ο Άγγελος.

"Είναι στην άλλη μεριά της πόλης" ο Κομνηνός έλεγξε το ρολόι του. Ο Ραζής είχε τουλάχιστον βρισκόταν τουλάχιστον μισή ώρα πιο μπροστά τους. Άκουσε σκυλιά και ένα ειδικό αστυνομικό βανάκι έφτανε στο σημείο. "Ο πατέρας της θα τη σώσει, είναι και η αστυνομία εδώ πέρα"

Το θήραμαOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz