*Εξομολογήσεις*

3.8K 443 96
                                    


13- Εξομολογήσεις...

"Γιατί παριστάνεις τον σκληρό μου λες;" τον ρώτησε ενώ ακόμη βρισκόταν στην αγκαλιά του

"Δεν παριστάνω τίποτα από ότι δεν είμαι..." απάντησε ενώ η καρδιά του πλημμυρίζονταν από πρωτόγνωρα συναισθήματα...

"Δεν είσαι σκληρός αλλά θέλεις όλοι να σε φοβούνται..." συνέχισε η Ιοκάστη ενώ οι ματιές τους συναντήθηκαν στην εκκίνηση ενός γηπέδου στίβου.. ο αφέντης πήρε θέση για την εκκίνηση...

"Εσύ δε με φοβάσαι όμως..." τόνισε ενώ έξυσε το κεφάλι του νευρικά...

"Όχι Άγγελε..."

"Κακώς..." απάντησε απότομα ενώ την έσφιξε στην αγκαλιά του... μύρισε τα μαλλιά της ενώ το μυαλό του ταξίδεψε σε τρυφερές στιγμές μαζί της...

Η Φωκά είχε ένα σωρό ερωτήματα... φοβόταν πως το γλυκό αγόρι δίπλα της θα μεταμορφωνόταν σε έναν αλλοπρόσαλλο άνδρα... "και εμείς; θέλω να πω τι θα γίνει με μας;" αυτό ήταν το φλέγον ζήτημα στην καρδιά της...

"εμείς είμαστε ένα τώρα..." αποκρίθηκε ενώ σήκωσε το πηγούνι της ελαφρώς προς τα πάνω... "είσαι δικιά μου και μη τολμήσεις να κάνεις καμιά ανοησία..." τόνισε ενώ τα γαλάζια του μάτια απέκτησαν κάτι από το χρώμα του σκοταδιού... ο ίδιος είχε δείξει σε όλους ποια ήταν τα νέα δεδομένα... πάντα προστάτευε αυτό που αγαπούσε... πάντα γινόταν κτητικός... χαρακτηριστικό που κληρονόμησε από τον πατέρα του...

"Κανείς δεν ανήκει στον άλλον ολοκληρωτικά... αυτή τη στιγμή είμαστε μαζί... με μπερδεύεις Ραζή το υποσυνείδητο μου λέει να τρέξω μακριά σου αλλά δεν μπορώ..."

"Εάν τρέξεις θα σε βρω.. είσαι δικιά μου...." επανέλαβε με ένα τόνο ψυχρό... δεν γνώριζε από λόγια αγάπης... αλλά είχε άλλους τρόπους για να τη δείχνει...

"Μας είδαν όλοι..." η ανάσα της βάρυνε... σαν το κορμί της πλέον να μην άντεχε... πονούσε για άγνωστους λόγους ίσως επειδή γνώριζε πως μαζί του... με τον αλλοπρόσαλλο χαρακτήρα όφειλε να προστατεύσει τον εαυτό της πρώτα...

"Αυτό ήθελα..." απάντησε περήφανα... "να μας δουν όλοι..." της φίλησε στο μάγουλο χαρίζοντας λίγο από την κάψα που φούντωνε λεπτό με λεπτό μέσα του..

"Το θήραμα σου ανήκει..." ψέλλισε με δυσκολία η νεαρή κοπέλα... έπρεπε να το πάρει απόφαση πως όλα ήταν θέμα γοήτρου... πως για να τον κερδίσει και να τον αλλάξει θα πάλευε μάλλον με τον ίδιον πρώτα αλλά ήταν έτοιμη να ρισκάρει...

Το θήραμαOù les histoires vivent. Découvrez maintenant