*Εργασίες*

4.2K 461 262
                                    

11- Εργασίες...

Ο Ορέστης έφτανε στο νέο του σχολείο... η πρώτη κοπέλα που αντίκρισε ήταν μια ξανθιά ύπαρξη με φόρμα γυμναστικής... ήταν κοντούλα αλλά τόσο γλυκιά.. ο ίδιος ίσιωσε τα γυαλιά του... Ο πατέρας του επέμενε να φοιτήσει σε αυτό το κολλέγιο.. ο ίδιος δεν έβρισκε το λόγο αφού δεν είχε και ιδιαίτερα σχέδια για τη ζωή του. Ήταν ιδιαίτερο μαζεμένο παιδί χωρίς πολλές παρέες... Κάποιες τον θεωρούσαν γοητευτικό άνδρα.. αλλά ουδέποτε ασχολήθηκε ιδιαίτερα με το γυναικείο φύλο πέρα από κάτι εφήμερες σχέσεις... Τώρα όμως ένιωθε περίεργα... γινόταν να ερωτευτεί από την πρώτη μέρα.. με την πρώτη ματιά; Ναι... μόλις το έπαθε...

Όταν όμως την πλησίασε διέκρινε μια σνομπ συμπεριφορά... γελάκια από την ίδια και τις φίλες της... ειρωνείες για το απλό ντύσιμο του παρόλο που ήταν και ο ίδιος πλούσιος... είχε μόνο τη μηχανή του και με αυτή του άρεσε να ταξιδεύει...

"Καινούργιο αίμα στο σχολείο..." είπε η Ιωάννα αμέσως..

"Πολύ χαίρομαι που σε συναντάω..." απάντησε αυτός ενώ δε σταμάτησε να χαμογελά...

"Μάλιστα..." είπε εκείνη ενώ της ξέφευγαν μερικά γελάκια

"Το όνομα σου;" ρώτησε χωρίς να πτοείται...

"Κοστίζει αγαπητέ μου..." απάντησε η Νεφέλη...

Κάπως ξεκίνησε η δική τους γνωριμία... όχι με τις κατάλληλες προϋποθέσεις... αλλά ο Ορέστης ήταν πολύ ξεροκέφαλος... την πολιορκούσε... πάλευε... άλλοτε με αστεία... άλλοτε με φιλοσοφίες να κερδίζει πόντους.... Τελικά τα κατάφερε... το απόρθητο κάστρο είχε πέσει... και ένας έρωτας γεννιόταν... μια εξέλιξη όμως που δεν χαροποιούσε πολλούς...

Ένα μήνα αργότερα βρισκόταν αγκαλιασμένοι σε ένα απομακρυσμένο ορεινό χωριό... οι διαμάχες τους όμως ήταν συχνό φαινόμενο... ίσως επειδή περιτριγυρίζονταν από φίδια...

"με αγαπάς ή μου λες αλήθεια;" τον ρώτησε πάλι...

"Σταμάτα να με ρωτάς ανοησίες... σταμάτα να ακούς τους άλλους..." τη μάλωσε ενώ την αγκάλιαζε κτητικά δίπλα στον τζάκι... η φωτιά έκαιγε τα τελευταία ξύλα... αλλά βρισκόταν και οι δυο τυλιγμένοι με μια ζεστή κουβέρτα...

"Αγχώνομαι... νιώθω πως κάτι κακό θα συμβεί..."

Αυτός όμως θύμωσε... "ξέρω πως είσαι η διάσημη και εγώ ο ανύπαρκτος... αλλά κάθε μέρα προσπαθώ να σου δείξω..."

Το θήραμαWhere stories live. Discover now