*Χτυποκάρδια*

4K 449 138
                                    

10- Χτυποκάρδια...

Μετά το φιλί η Ιοκάστη τον απώθησε... αφού πρώτα του δάγκωσε τα χείλια... "Παλιομαλάκα... τι προσπαθείς να κάνεις;"

"Αυτό που θέλω..." απάντησε αμέσως ο Άγγελος... ενώ προσπάθησε να τη φιλήσει πάλι... "και αυτό που θες και εσύ..."

Η Φωκά άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου... βγήκε αμέσως έξω... βρισκόταν κάπου απόμακρα σε μια ήσυχη γειτονιά... κάνε υπομονή Ιοκάστη... κάνει υπομονή... δεν αξίζει... μουρμούρισε κάπως δυνατά..

Αυτός βγήκε επίσης έξω... άκουσε τα μισόλογα... πέρασε αμέσως στην αντεπίθεση... Την έσπρώξε άγαρμπα προς τα πίσω... "πες μου για ποιον έγινα έτσι; πες μου;;" επίτηδες οδηγήσε τη παλάμη της στα πρησμένα σημεία... "ΛΕΓΕ.."

"Εγώ δεν φταίω σε τίποτα... δε ξέρω καν τι στη ευχή έκανες έξω από το εστιατόριο... δε θυμάμε να σε κάλεσε κανένας..." τον ειρωνεύτηκε ενώ τράβηξε το χέρι της μακριά του...

Τους χώρισαν ελάχιστα εκατοστά... η αναπνοή του βάθυνε... "Εσένα ήθελα να προστατεύσω... να πάρει..." χτύπησε τη γροθιά στη λαμαρίνα... "είσαι τόσο αφελής ή παριστάνεις την αφελή;"

"Θα είμαι ότι γουστάρω Ραζή... έλαβα το μήνυμα σου τις προάλλες... δυνατά και καθαρά... με πήδηξες... πήρες ότι ήθελες... ο καθένας το δρόμο του..."

"Και εσύ βρήκες την ευκαιρία να παίξεις με τον κολλητό μου..." ανταπάντησε αυτός σε έξαλλη κατάσταση...

"Μόνη γυναίκα εγώ... μόνος άνδρας αυτός... τι να κάνουμε... καμιά φορά η μοναξιά είναι δύσκολο πράμα... πως εσύ Ραζή βρήκες το άλλο σου μισό στα μάτια αυτής της καλόκαρδης κοπέλας...." πήρε ένα δήθεν αθώο ύφος ενώ έπαιζε με τα μαλλιά της...

"Σταμάτα να με προκαλείς...ΣΤΑΜΑΤΑ να πάρει.." της φώναξε πολύ κοντά στο αυτί...

"Γιατί Ραζή τι θα μου κάνεις;; ο καθένας στο δρόμο μου... άντε σε περιμένει το Νεφελάκι... αυτή σε προσκυνά... αυτή σε ακολουθεί σαν το κανισάκι... ΤΡΑΒΑ..." όσο και να μην ήθελε να το παραδεχτεί είχε πληγωθεί από τη συμπεριφορά του... ίσως για ένιωσε ξεχωριστή... διαφορετική...

Αυτός την έπιασε από το πηγούνι.. "άκου να σου πω κοριτσάκι... σε αυτή τη σχολή εγώ κάνω κουμάντο... εάν σου λέω να σηκώνεσαι θα σηκώνεσαι... εάν σου λέω να χοροπηδάς θα χοροπηδάς... με κατάλαβες;" της χάιδεψε ερωτικά τα χείλια... "μη ξεγελιέσαι με ακούς;"

"άντε στο διάολο παλιομαλάκα... που μου το παίζεις Θεός κιόλας... παραδέξου το εάν φοράς παντελόνια πως ζήλεψες.. ήρθε για να δεις τι κάνουμε και από τα νεύρα σου τα έβαλες με αυτούς του γελοίους... έτσι δεν είναι μεγάλε τρανή Ραζή;"

Το θήραμαOù les histoires vivent. Découvrez maintenant