*Κάκιστη αρχή*

6.3K 528 375
                                    

"Μα όλοι τους τρελοί είναι εδώ μέσα;" αναρωτήθηκε η Ιοκάστη αμέσως

"Όχι απλώς κακομαθημένοι... οι γόηδες του κολεγίου..." απάντησε η Ιωάννα ενώ έκανε ένα μορφασμό...

"Κατάλαβα... πλούσιοι... κακομαθημένοι... και μάγκες..." χαμογέλασε...

"Εντάξει το κολέγιο αυτό είναι για τους εκλεκτούς αλλά αυτοί όταν βρίσκονται μαζί γίνονται μια γροθιά συμφωνούν σε όλα... έχουν τους δικούς τους κανόνες και διασκεδάζουν με το σπάνε πλάκα με τα άλλα παιδιά... τους αρέσουν οι φάρσες..." τόνισε η Φωτίου αναστέναξε βαθιά...

"Πες μου πως σου αρέσει κάποιος από αυτούς;" τη ρώτησε η Φωκά ενώ τα μάτια γυάλισαν...

Η κοπέλα και νέα της φίλη χαχάνισε... "δεν νομίζω να έχω καμία ελπίδα όμως..."

"Α ποτέ δε ξέρεις..." τη μάλωσε η ψηλή κοπέλα με γαλαζοπράσινα μάτια... δεν ρώτησε κάποια λεπτομέρεια θα της μαρτυρούσε όταν θα ένιωθε άνετη και η ίδια

"Θες μια συμβουλή; μείνει μακριά τους... ειδικά δυο από αυτούς πρέπει να τους αποφύγεις πάση θυσία... εάν θυμώνουν παραλογίζονται..."

Η Ιοκάστη πήγε να ρωτήσει ποιον από τους δυο αλλά δεν πρόλαβε άκουσε από μακριά φωνές... κάποιες μαθητές του κολεγίου είχαν μαζευτεί και φώναζαν το όνομα κάποιου ρυθμικά...

"Παππάς Παππάς..."

Δεν πίστευε στα μάτια της... οι αγόρια πλακώνονταν στα αλήθεια... αυτός ο τύπος που την είχε αποκαλέσει κρέας προηγούμενος γρονθοκοπούσε αλύπητα ένα άλλον γεροδεμένο τύπο... όχι δεν άντεχε αυτό το θέαμα... θα τον σκότωνε.... πήγε να περάσει μπροστά αλλά κάποιος την εμπόδισε αμέσως...

"Στη θέση σου δε θα έπραττα αυτό το ανόητο λάθος..." της είπε ο Ορέστης απόλυτα ήρεμος... "ο φίλος μου παρεκτρέπεται όταν είναι θυμωμένος...

"Μα θα το σακατέψει στον ξύλο.." διαμαρτυρήθηκε η Ιοκάστη...

"Ε και... του πήγε κόντρα... και ο Μάνος είναι αρκετά οξύθυμος..." τον δικαιολόγησε ο Κομνηνός... "έκανε τη μαλακία και πρέπει να πληρώσει..."

Η Φωκά ούρλιαξε δυνατά... προκαλώντας όλους να γυρίσουν προς το μέρος της... τότε μόνο ο Παππάς σταμάτησε... σηκώθηκε όρθιος χωρίς να νοιαστεί για να τα ματωμένα χέρια του...

"σε γλύτωσε η γκόμενα μαλάκα... τέτοια κότα είσαι" φώναξε ενώ έριξε μια βλοσυρή ματιά προς τη μεριά της... πέρασε αμέσως από δίπλα της ενώ τη σκούντησε αμέσως... "αυτή τη φορά θα συγχωρέσω το λάθος σου... είσαι νοστιμούλα αλλά κάποιος πρέπει να σου τραβήξει τα χαλινάρια..."

Το θήραμαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora