*Ζήλεια*

4.3K 446 173
                                    


8- Ζήλεια...

"Και θα βγεις μαζί της ρε μαλάκα ποιο το νόημα;" ρώτησε ο Άγγελος τον Ορέστη που ετοιμαζόταν προσεχτικά μπροστά στον καθρέφτη

"Και άλλη φορά να με ρωτήσεις πάλι η απάντηση είναι η ίδια..." τόνισε ο Κομνηνός...

"Δεν έχει νόημα..." απάντησε ο Ραζής, καθώς έβγαζε το μπλουζάκι του για να ξαπλώσει στο κρεββάτι... ο πονοκέφαλος δεν έλεγε να τον αφήσει όμως...

"Επειδή έβγαλες τα μάτια μαζί της..." έβαλε τα γέλια...

"Το στοίχημα το έχασες..."

"Όχι φίλε μου το στοίχημα δεν είχε να κάνει με ένα πήδημα είχα να κάνει... με αυτή να σέρνεται από πίσω... και εσύ από ότι είδα μόνο αυτό δεν κατάφερες... σκληρό καρύδι η γκόμενα.... αλλά χρειάζεται άλλου είδους εργαλεία πιο αποτελεσματικά..."

"Ρε παπάρα Κομνηνέ... τι είναι γκόμενες; πιστεύεις πως με τις παπαρολογίες σου θα τα καταφέρεις εκτός και εάν η γκόμενα είναι τόσο βλήμα... και απλώς το παίζει κάπως..."

"Φίλε μου έχεις μεσάνυχτα... περάσεις καλά... άσε με να κάνω εγώ παιχνίδι... ίσως να μας δεις σε μερικές μέρες να μου κρατάει το χέρι... τρυφερά και να μου δίνει φιλιά στο μάγουλο..." του έκλεισε το μάτι... "έτσι θα έχω κερδίσει το στοίχημα..."

Οι δυο φίλοι δε μίλησαν... ο Ραζής ξαπλωμένος σκεφτόταν αοριστίες... η μορφή της όμως πλανήθηκε στο μυαλό του.. ναι ζήλεψε λίγο... δεν περίμενε μια τέτοια κίνηση ματ από τη μεριά... ήταν βέβαιος πως το έκανε επίτηδες απλώς... όχι δεν θα έπρεπε να δίνει σημασία... καμιά απολύτως... ίσως να ήταν καμιά σκύλα που θα κοιμάται με τον έναν και με τον άλλον... σκέφτηκε από μέσα του... έκλεισε τα μάτια του για λίγο ώστε να ηρεμήσει... δεν γινόταν... η τελευταία φράση του κολλητού αντίχτυσε σαν δυνατή καμπάνα...

"Θα είμαστε για κινέζικο... ξέρεις που φαντάζομαι... εάν βαρεθείς πάρε τη Νεφέλη και έλα να με βρεις... έχεις πολλά να μάθεις ακόμη..."

"Άντε γαμήσου μαλάκα... που τον παίζει έξυπνος και από πάνω..." του φώναξε ο Άγγελος εκνευρισμένος...

Ο Ορέστης το διασκέδαζε πραγματικά... είχε πεισμώσει.. και δε θα έκανε πίσω... "εάν βαρεθείς είπα... αλλά ξέχασα ο μέγας Ραζής θα βρει να ασχοληθεί με κάτι..."

Την ίδια ώρα οι δίδυμες είχε ξεσηκώσει το δωμάτιο των κοριτσιών... είχαν βγάλει ένα ένα τα ρούχα... με μια φωνή έλεγαν....

Το θήραμαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora