24- Σε μισώ
"Είναι όλα έτοιμα;" ρώτησε αμέσως η Νεφέλη. Συνομιλούσε με ένα άγνωστο άνδρα, τον οποίο τον σύστησε ο πατριός της.
"Ναι, θα γίνει αυτό που θέλετε" της μίλησε ευγενικά. Άλλος τον πλήρωνε άλλωστε.
"Δε θέλω να πειράξατε ούτε τρίχα της, όπως είπαμε θέλω να τη φέρεται σε μένα" επανέλαβε η θυμωμένη κοπέλα, που έχανε τα λογικά της στο βωμό μιας ουτοπικής αγάπης. Μιας αγάπης δίχως ανταπόκρισης, ήταν μια βαθιά ερωτευμένη κοπέλα, πληγωμένη από την απάθεια και την απομόνωση της αντίπαλης πλευράς. Ίσως ο 'Άγγελος ήταν ένα θήραμα επίσης για εκείνην, προϊόν της φαντασίας για μια τέλεια σχέση. Η μητέρα της πάντα άλλαζε τους άνδρες εύκολα. Είχε αποκτήσει πολλούς πατριούς άλλα κανέναν πατέρα. Ο τελευταίος κράτησε περισσότερο από όλους. Για τη Νεφέλη η επιβεβαίωση της νίκης δεν απλώς θέμα εγωισμού αλλά και επιβίωσης, ψάχνοντας να αποδείξει πως είχε βρει έναν άνδρα, ένα αρσενικό όπως ο Ραζής εύκολο να τον κουμαντάρει. Γελάστηκε όμως οικτρά, διότι ο Άγγελος ήταν ασυμβίβαστος, ελεύθερο πλάσμα, δε θα φυλακίζονταν τόσο εύκολα. Η Ιοκάστη για εκείνην πλέον ήταν μια απειλή που θα έπρεπε να εξαλειφθεί.
"Θα την κανονίσω προσωπικά" πρόσθεσε στο τέλος ενώ πήρε μια βιαστική ανάσα.
"Και ποτέ θα γίνει;"
"Απόψε με την πρώτη ευκαιρία" τόνισε αμέσως ενώ έκλεισε το τηλέφωνο. Όλα ήταν κανονισμένα. Ντύθηκε, θέλοντας να δείχνει πανέμορφη, βάφτηκε απαλά και αμέσως φόρεσε το χαμογελαστό προσωπείο, τη μάσκα της υπεράνω ώστε να μην κινήσει υποψίες. Δε θα μιλούσε σε κανέναν για το σχέδιο της.
"Τι προσπαθείς να κάνεις;" τον ρώτησε η Ιοκάστη εκνευρισμένη
Ο Ορέστης στα αποδυτήρια προσπάθησε να τα μπαλώσει. "προσπαθώ να ξυπνήσω τον μαλάκα" απάντησε ψύχραιμα.
"Με αυτό το ανόητο κόλπο πιστεύεις πως θα πάρει μπρος ο φίλος σου; ΔΕ ΜΕ ΘΥΜΑΤΑΙ ΟΡΕΣΤΗ το πουλάκι πέταξε"
"Κάτι δε μου κολλάει σου λέω, τον ξέρω καλά ζήλεψε είδα τον τρόπο που μας κοιτούσε"
"Αυτό το χαζό παιχνίδι πρέπει να λάβει τέλος, δεν είμαι το θήραμα κανενός" τον μάλωσε η Φωκά
"Δεν είναι χαζό παιχνίδι, είναι από τις λίγες φορές που δεν παίζω γαμώτο, δεν το καταλαβαίνεις πως δε θέλω να καταντήσετε σαν και εμάς" την κράτησε από τα χέρια.
ESTÁS LEYENDO
Το θήραμα
RomanceΗ ζωή μιας γυναίκας είναι μπερδεμένη με έναν άνδρα... με τέσσερις μάλλον δεν μπορώ να την περιγράψω... και όμως τα έβαλαν με τη λάθος γυναίκα... Η εισαγωγή που ακολουθεί θα σας κατατοπίσει περισσότερο...