18- Εκδρομή
"Έπρεπε να πάμε με το λεωφορείο..." του παραπονέθηκε η Ιοκάστη... "θα είχε γέλιο με τα άλλα παιδιά..."
"Εγώ ήθελα να είμαστε μόνοι μας όμως.."αυτή τη φορά οδηγούσε προσεχτικά χωρίς τρέλες. Της φίλησε την παλάμη τρυφερά... "απολαμβάνω το κάθε λεπτό μαζί σου.."
"Κάτι έχεις πάθει εσύ..." του είπε περιπαιχτικά... "τι έκανες Ραζή;" τον ρώτησε τρομαγμένη αφού ακόμη δεν ήταν εντελώς σίγουρη μέσα της...
"Τίποτα" απάντησε σοβαρά... "θέλω να προσέχεις..."
"Να προσέχω τίποτα... είμαι μακράν με το πιο επικίνδυνο άτομο της σχολής, είμαι τρελή..."
"Είσαι λογική μωρό μου, δε είχες άλλη επιλογή..."
Η Ιοκάστη έβαλε τα γέλια... "ναι Άγγελε μετά από σένα το χάος.."
Αυτός σοβάρεψε... "ακριβώς και μην το αμφισβητήσεις ποτέ... σου απέδειξα πόσο σε θέλω... ποτέ μην το ξαναπείς αυτό..." τη μάλωσε αλλά γρήγορα χαμογέλασε..
"Και εάν με βαρεθείς;" τον ρώτησε απότομα
"Εσύ δεν πρόκειται να με βαρεθείς ποτέ... να είσαι σίγουρη γι' αυτό...." της έκλεισε πονηρά το μάτι..
"Κατάλαβα μετριοφροσύνη του κύριου τέλειου... μάλλον εσύ πρέπει να προσέχεις..." κοίταξε έξω από το παράθυρο.
Πίσω τους ακολουθούσε μια μηχανή... ο Άγγελος εκείνη τη στιγμή έδειξε τη δυσφορία του... "καλώς τον.." μουρμούρισε...
Ήταν ο Ορέστης που προτίμησε την μοναχική διαδρομή επίσης... τις τελευταίες μέρες ένιωθε αποξενωμένος, είχε νεύρα, ζήλευε ίσως... Πάτησε το γκάζι της μηχανής για να τους προσπεράσει ενώ τους έκανε νεύμα για να χαιρετήσει...
"Αυτόν να προσέχεις περισσότερο.. δε ξέρω τι έχει πάθει..." τόνισε ο Ραζής ενώ το αίσθημα του φόβου τον κυρίευσε ξαφνικά...
"Είπαμε να περάσουμε καλά... εάν είναι να αρχίσεις τις ζήλιες πάλι..."
Αυτός πάτησε το φρένο απότομα... αμέσως την άρπαξε από το λαιμό... "δεν είναι ζήλια... το να ανησυχώ δεν είναι υπερβολικό..."
Το φιλί την αποσυντόνισε εντελώς... "Αρσενικό κουνούπι ζηλεύεις..." του είπε σοβαρά... "οποιοδήποτε με πλησιάζει..."
"Πριν σε πλησιάσει ας κάνει το σταυρό του..." δεν αστειευόταν... μιλούσε σοβαρά... "είσαι δικιά μου Ιοκάστη..." την ξαναφίλησε αμέσως πιο παθιασμένα αυτή τη φορά...
YOU ARE READING
Το θήραμα
RomanceΗ ζωή μιας γυναίκας είναι μπερδεμένη με έναν άνδρα... με τέσσερις μάλλον δεν μπορώ να την περιγράψω... και όμως τα έβαλαν με τη λάθος γυναίκα... Η εισαγωγή που ακολουθεί θα σας κατατοπίσει περισσότερο...