Libster Blog Awards

971 21 1
                                    

Dziękuję za nominację od newt777

1. Jaka jest twoja ulubiona książka?

Ej, no jak tak można?! Nie da się wybrać "jej jedynej"! Ale jak już muszę to wybiorę "Hopeless" autorstwa Collen Hoover. Tak, to nie jest "Więzień Labiryntu".

2. Jak zaczęła się twoja przygoda z Wattpadem?

Wszystko zaczęło się od tego, że newt777 powiedziała mi o jednym fantastycznym opowiadaniu, które z chęcią przeczytałam, a potem czytałam jeszcze inne historie, aż pewnego razu powstała "Tessa" i ja pomyślałam: Ej, a czemu ja też nie zacznę pisać? Przecież nie jestem aż taka zła...

3. Ile masz lat? (pytanie nie jest obowiązkowe)

Zasugerujcie, ile według Was mam lat, a ja w następnym rozdziale Wam odpowiem.

4. Jak widzisz siebie za dziesięć lat?

Za dziesięć lat widzę siebie z grubym notesem albo laptopem na kolanach. Będę popijać herbatkę zabijając najlepszych bohaterów moich historii. 3:)

5. Jaki gatunek książki lubisz najbardziej?

Ale żeby tak jeden? Nie wchodzi w grę! Ale moje trzy ulubione to kryminały, science-fiction i romanse, ale nie za bardzo romantyczne To takie w ogóle są?!  

6. Twój ulubiony film.

Hm... "Gwiazd naszych wina" Tak, to jest naprawdę świetny film. Oczywiście książka też.

7. Jesteś optymistką, realistką, czy pesymistką? Odpowiedź uzasadnij.

Trzy w jednym! A wszystko zależy od dnia i sytuacji, w której się znajduję. Ale ze mnie niezdecydowana osoba...

8. Koty czy psy?

KOTY! Puszyste, małe, kotki! Kto mi kupi kota brytyjskiego? Najlepiej tego z niebieskim futerkiem!

9. Twoja ulubiona postać z książki.

Dean Holder. Chłopak, który uważa, że jest Hopeless (beznadziejny), a ja kocham go całym swoim serduszkiem. I Sky mi go nie odbierze! ( Holder jest z "Hopeless")

10. Jesteś sama w domu. Jest piątek. Pada deszcz. W spokoju oglądasz swój ulubiony film. Twoja rodzina wyjechała na weekend nad jezioro. Ktoś puka do twoich drzwi. Nie reagujesz. Ktoś wali mocno w drzwi, niemal wyrywając je z zawiasów. Chcesz po kogoś zadzwonić. Wszystkie światła gasną. Komórka ci padła. Nie masz jak jej podładować. Nadal słyszysz jak ktoś wali w twoje drzwi. Co robisz?

Po słowach "Wszystkie światła gasną." chciałam napisać: Pędzę do drzwi, bo to może być Dumbledore z wygaszaczem, który chce dać mi mój spóźniony list z Hogwartu, bo ten zgubił się, gdyż sowa pomyliła mnie z moją koleżanką z klasy, która jest czasem brana za moją siostrę. Ale nie napiszę tego. Powiem tak: otwieram komputer i piszę do kogoś  z prośbą o pomoc. A następnie czekam. Jeśli się wedrze do środka wyskakuję przez balkon zabierając wcześniej coś ostrego lub twardego. Zachodzę od tyłu włamywacza i staram się mu zrobić krzywdę. Potem przychodzi pomoc i wszyscy żyją długo i szczęśliwie, a ja zbieram na naprawę drzwi.



Chciałabym nominować: 

cat_from_cheshire

Arianne_023

newt777

ariana_is_bae

Mam nadzieję, że odpowiecie na moje pytania :)

1. Jak to się stało, że polubiłaś pisanie?

2. Czy kiedykolwiek myślałaś o tym, żeby zostać pisarką lub poetką?

3. Czy należysz do jakiegoś domu w Hogwarcie, domku w Obozie Herosów lub Jupiter, do jakiejś frakcji, czy dystryktu? Jeśli tak to napisz do jakiego/jakiej.

4. Twój ulubiony pisarz/pisarka?

5. Jakie jest twoje największe marzenie? (nie trzeba odpowiadać)

6. Co byś chciała dostać pod choinkę?

7. Kiedy masz urodziny, a kiedy imieniny?

8. Wolisz rysować, czy malować?

9. Jesteś słuchowcem, wzrokowcem, czy kinestetykiem?

10. Masz możliwość przeżycia dowolnej książkowej historii. Jest to jak wycieczka. Przeżywasz całą historię, a potem wracasz do normalnego życia. Wkraczasz w świat przedstawiony, ale teraz ty jesteś głównym bohaterem i możesz zmienić tą opowieść. Jaką książkę wybierzesz i dlaczego? 

***

W końcu się udało! Zrobiłam LBA! A z okazji nadchodzących świąt rozdział będzie jutro lub w Wigilię, a następny w sobotę. 





Zakazana Streferka || The Maze Runner FF||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz