Yeni yıl için yeni bölüm. 2015'in son bölümü. Sizlere hediye amaçlı. Umarım yeni yılda dilediğiniz şeyleri gerçekleştirebilirsiniz. Hedeflerinize giden yolda önünüz hep açık olsun. Sizleri seviyorum. :* (:
Fırat
Yine bir geceyi daha Kapan'da içerek geçiriyordum. Bizimkiler yavaş yavaş tamamlanmıştı. Etrafı izlerken Buket ellerini çırparak konuşmaya başladı. "Karaoke yapacağım! Çok sıkıldım." Çocukların gözleri Buket'e odaklandığında haliyle kucağımda olduğu için bana da bakıyorlardı. "Buketçiğim otur oturduğun yerde, gece gece icat çıkarma başımıza." Dudaklarını büzerek konuşmaya başladı. "Yaa ama çok sıkıldım. Dans edelim o zaman." Birileri bu kıza dudaklarını büzmeyi yasaklamalı. Dans etmeyi sevmediğimden hemen konuyu değiştirdim. "Hangi şarkıyı söyleyeceksin?" verdiğim tepki üzerine bizimkiler anırarak gülerken Buket sinirle kucağımdan kalktı ve sahneye çıktı.
Ellie Goulding- Lights şarkısını seslendirmeye başladı. Şarkıya başlamasıyla sesinin pekte güzel olmadığını anlamış olduk. Buket şarkıyı sürdürürken bar kısmından yuhalama sesleri geldi. Sinirlendiğini bariz belli eden surat ifadesiyle şarkıyı sonlandırdı ve bar bölümüne bakarak tabiri caizse resmen çemkirdi. "Az önceki saygısızlığı yapan her kimse ona sesleniyorum madem beğenmedin çık sen söyle."
Mikrofonu yerine bırakıp yanımıza geldi. İşte şuan içimde hareket eden parçalar farklı yerlere oturuyordu. Kalp ritmim arttı, ellerim terledi. O sırada sahneye çıkan bir bebek pişkin sırıtışıyla bizden tarafa baktı ve dj'e el hareketleriyle bir şey anlattı. Locayla sahne arasında ki mesafe nedeniyle yüzünü fazla inceleyemedim lakin ona bakarken az önce farklı yere oturan parçalar doğru yerine oturmaya başlamıştı. Bunun yanında muhteşem bir fiziğe sahipti. Uzun bacakları dolgun kalçaları ve ben buradayım diye bağıran göğüsleri giydiği büstiyerin içinden mekandaki erkeklere el sallıyor gibiydi. Giydiği şort kalçalarını sararken bacaklarını ortaya sermiş ve bizlere görsel bir şölen sunmuştu. Uzun kahverengi saçları güzel omuzlarına düşerken bir kısmı giydiği ceketin içinde kalmıştı. Tek hareketiyle saçlarını ceketin içinden çıkarıp elleriyle omzuna attı. Dikkatli bir şekilde incelediğim bu kız bana dövmeli güzeli anımsatmıştı.
Şarkı başladığında melodisinden tanımıştım. Jessie J - Price Tag. Vermeye çalıştığı mesaj bariz bir şekilde ortadaydı. Buket'i para düşkünü zengin tikilere benzettiği için gönderme yapmıştı. Gruptaki herkes bunu fark etmişti. Sözleri okumaya başladığında sesinin de görünüşü kadar iyi olduğunu fark etmiştim. Kim olduğunu bilmediğim bu kız beni zora sokacak derecede etkiliyordu. Şarkı bitene kadar bizim tarafa çekinmeden baktı. Ne var ki gözlerini tam seçemiyordum. Yanına gidip onunla konuşmak istedim. Kız şarkıyı bitirip sahneden indi. Bardan yükselen alkış seslerine kısaca gülümsedikten sonra barın çıkışına doğru yürümeye başladı.
Arkasında ondan etkilenmiş bir adet Fırat İlteralp bıraktığından habersizdi. Biraz zaman geçince grup ayaklandı. Herkes yavaş yavaş evine dönüyordu. Grup yavaş yavaş dağılırken Buket ile birlikte mekandan çıktık. Motorun üzerinde yerimizi alır almaz gazı kökledim ve Buket'in evine sürdüm. Alkolün etkisiyle gazlarken ileride bir motorlu gördüm. Gaza yüklenip ona yetiştim. Kasklı sürücüyü sollarken yüzünde ki ifadeyi görmek isterdim. İlk kavşakta durdum ve bana yetişmesini bekledim. "Neden durduk sevgilim?" Buket'in ince ve cilveli sesini duymazdan gelip.arkadan gelen motorcuya baktım. Ama o durmadan yanımdan gazlayıp gitti. Plakasına bakınca şaşkınlığım tavan yaptı. Bu yarıştaki motordu. Üzerindeki şahsın kaskla ne gibi bir ilişkisi olduğunu düşünüyordum. Göt olmuş bir şekilde motoru çalıştırıp yoluma devam ettim.
Buket'in evinin bulunduğu apartman dairesinin bahçesine girince motoru park halinde.durdurdum. Motordan inip karşı karşıya geldiğimizde bana büyük bir açlıkla bakan gözlerinde ne istediğini görebiliyordum. Lakin ne ufaklık böyle bir eğlence istiyordu ne de ben. Herhangi bir hamlede bulunmadan Buket'in konuşmasını bekledim. Bir kaç saniyelik sessizlikten sonra deri ceketimin yakalarına tırmanan elleri beni kendine çekti ve dudaklarımızın arasında ki mesafeyi kapattı. Uzun zamandır herhengi bir tensel temasta bulunmayışım onu saldırganlaştırmıştı. Dudaklarımı dudaklarıyla istila ederken parmakları enseme dolanmıştı. Belinden tutup onu kendime çektiğimde bundan tatmin olmuş olacak ki memnun bir şekilde inledi. İçimde ki garip histen dolayı dudaklarım kontrolu ele almak yerine olaya uyum sağlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAMELİN RÜYASI [ TAMAMLANDI ]
General FictionY.N: Karamelin Rüyası benim acemiliğimdi. Bu yüzden birçok hata var. Bunları düzenleyecek zamanım yok. Kitabı bastırmak gibi bir niyetimde olmadığından düzenlemeye gitmeyeceğim. Karamelin Rüyası tüm hataları ile burada kalacak. Ve yazma hayatımda ne...