Playlist
#Selena Gomez-Hands to my self
#Pera-Unut
#Zeynep Bastık-Fırça
Medya Merih Demirpençe
Bana uyku vakti, sizlere;
Keyifli Okumalar!!!
**
Gözlerine vuran güneş ışığı ile kalktı yatağından, bir önceki gün mesajlaştığı sarışınla buluşmak için ilk adımı atacaktı. Banyoya girip dişlerini fırçaladı. Yüzüne çarptığı soğuk su her temasta bedenini uykudan uzaklaştırıyordu. Banyoda işi bitince elini yüzünü kurulayıp odasından çıktı. Ahsen'in odasının kapısına geldiğinde tıklamadan açtı. Hala uyuyordu. Yanına gidip kafasının altından yastığını sert bir şekilde çekti. Bu sarsılma Ahsen'i yerinden sıçratırken Sarp'ı güldürmüştü. "Siktir ya." duyduğu küfürle kardeşinin ağzına çokta sert sayılmayacak şiddette bir kaç kez vurdu. "Sana kaç defa söyleyeceğim, şu küfürü bırak," Ahsen göz kapaklarını kapatıp açarken çapaklarıyla Sarp'a bakıyordu. "Sarp Allah aşkına senin benim uykumla derdin ne," kafasını tekrar yatağa gömmesine izin vermeden tuttu kolundan ve yataktan sürükleyerek indirmeye çalıştı. Ahsen yatak başlığına sıkıca tutunmuş, çığlıklarla Sarp'a karşı çıkıyordu. "Kalk artık fındık. Şu arkadaşınla buluşacağız," Ahsen duyduklarıyla uykusunu kovmuş cin gibi gözlerle Sarp'a bakmıştı.
"Sen Bilge'yi mi görmek istiyorsun," Sarp utangaçlığıyla ellerini saçlarına geçirdi. "Kız tanışmak istemiş, tanışmak gerek" Ahsen Sarp'ın sözleri üzerine telefonunu alıp Bilge'ye mesaj attı. Sarp odadan çıkarken o da banyoya yönelmişti. Mutfağa girip her sabah ki hazırlığa başladı. Kahvaltı yapmadan evden çıkmayı sevmiyordu. Beş dakika sonra tostlar hazırdı. "Fındık, kahvaltı hazır," merdivenlerden koşarak inen kıza baktı bir süre. Her şeyiydi Ahsen. Anne babasını kaybettiğinde babaannesiyle birlikte Ahsen vardı yanında. Anne babasının gidişinden sonra Ahsen ona hediye gibi gelmişti. Mutsuzluğun dibinden çekip çıkarmıştı. On üç yaşındayken duştan çıkıp odasına girdiğinde karşı evin camında onu izleyen küçük kızı görünce gülümsemişti. O gün biliyordu bu kızın geleceğinde yeri olacağını. "Sarp yine daldın aşkım," düşüncelerin hüzünlü çukurlarından kafasını çıkarıp baktı fındığına. "Seni bana gönderene şükrediyorum Fındık, sen olmasan bu kadar dolu geçmezdi hayatım," Ahsen şefkat dolu gözlerini çevirdi Sarp'ın gözlerine. "Bu nereden çıktı Sarp, ben senin mutlu olmana sebepsem sende benim mutluluğumsun." elini uzatıp yanağını okşadı. Dokunuşları mayıştırıyordu genç kızı. Telefonunun melodisi mutfağa yayıldığında Ahsen yanağını çekmeden telefonu aldı. Arayana bakmadan telefonu açtı. Saniyeler sonra yüzünü buruşturdu. Telefonu kulağından uzaklaştırdı. Bilge'nin sesini duyabiliyordu. "Kızım bir sakinleş, Sarp istedi buluşmayı." ağzından kaçırdığı detay Sarp'ın kaşlarını çatmasına sebep olmuştu. "Tamam canım okul çıkışında Sarp almaya gelecek, arabasız gel." telefonu kapattığında Sarp anlamsız bir tebessüm yerleştirmişti dudaklarına. "Hadi ye tostunu sonra seni okula bırakırım. Çıkışta da gelir alırım ikinizi."
Ahsen tabağında ki tostu yemeye başladı. "Sarpolim?" Ahsen ısırdığı tostu çiğnerken irileşen gözleriyle devam etti. "Bu tost harika nasıl yaptın," Sarp gözlerini devirip tabağında ki tostu aldı. Büyük ısırıklar alarak yemeye başladı. "Sevgimi kattım," göz devirme sırası Ahsen'deydi. "Ahh sevgili Sarpolim, sen ne harika adamsın." Sarp bu iltifata kayıtsız kalıp yemeye devam etti. Kahvaltı yaptıktan sonra evden çıktılar. Sarp arabasına binip Ahsen'in yerine geçmesini bekledi. Ahsen yerine geçtiğinde beklemeden garajdan çıktı. Yollar sabahın ilk saatleri olduğu için yoğun değildi. Okula geldiklerinde kapıdan çıkan Bilge Sarp'ın bakışlarının odağı olmuştu. Sarı saçları beline kadar gelen bu kız Sarp'ı meraka düşürmüştü. Ahsen yanağına öpücüğünü bırakıp inmişti. Ahsen'in indiğini gören Bilge bir an arabanın içine baktı. Sarp yüzüne kitlenen mavilere odaklandı bir süre. Ahsen, Bilge'nin yanında durduğunda artık gitmesi gerektiğini biliyordu. Gaza basıp okulun önünden uzaklaştı. Şirkete giderken aklında onunla tanışmak için bekleyen kız vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAMELİN RÜYASI [ TAMAMLANDI ]
Fiction généraleY.N: Karamelin Rüyası benim acemiliğimdi. Bu yüzden birçok hata var. Bunları düzenleyecek zamanım yok. Kitabı bastırmak gibi bir niyetimde olmadığından düzenlemeye gitmeyeceğim. Karamelin Rüyası tüm hataları ile burada kalacak. Ve yazma hayatımda ne...