12

676 41 7
                                    

Alice
Er is al een paar minuten geen woord gezegd, ik kuch eventjes ongemakkelijk. "Je vind me nu raar he?" Vraagt Ashton verdrietig. "Wat? Nee? Hoe kom je daar nu weer bij dan?" Vraag ik direct heel verbaasd. Hij haalt zijn schouders op, "je reageerde zo kortaf vandaag..." Zegt hij zacht. Ik bijt op mijn lip, ik twijfel nu heel erg. Ik zit in een dubio.. Wie moet ik nou geloven, Natascha en haar clubje of Ashton? "Sorry." Zeg ik, "ik had niet zo kortaf moeten reageren." Zal ik hem ook vertellen dat ik in elkaar geslagen ben, alweer? Nee, dan belast ik hem alleen maar...

"Het geeft niet... Knuffel?" Vraagt Ashton. Okay, extreem ongemakkelijk en zo... 'T zou ook wat zijn als ik niet zou reageren. Ik doe onhandig mijn armen om hem heen en voel dat zijn grip verstrakt. Eigenlijk voelt dit best fijn, ik voel iets, iets dat ik niet ken... Zou dat nou liefde zijn? Ik weet het niet, ik weet niet wat liefde is. Ik heb het waarschijnlijk nooit eerder verdiend. Met heel veel moeite en de wens om Ash nog een keer vast te kunnen houden, zijn geur in mij opnemen en me gewoon blij voelen laat ik hem los. "Doeg... Spreek ik je straks nog? Via app?" Vraag ik, ik moet het gewoon zeker weten. Voor hetzelfde geld gaat hij nu gewoon weg en reageert hij nooit meer op me... Dat dit allemaal gewoon een grapje van Natascha en zo is.

Ik zucht, ik moet echt ophouden met denken dat Ashton een slecht mens is. Maar hoe verklaar je dat briefje in mijn kluisje dan? Ik zucht, die is gewoon onverklaarbaar denk ik. Ik ben echt al heel lang niet meer op Twitter geweest. "Ja, ik ga je nog appen." Zegt Ashton met een glimlach, ik glimlach en open de deur. Ik stap uit en voordat ik de deur dicht gooi zeg ik nog gedag. "Tot snel." Ik doe de deur dicht en draai me om, mijn glimlach is groter dan ooit. Mijn wangen zijn warm en mijn hart is blij, ik kan we dansen en springen, ik wil zingen en gillen. Dat zou best akward zijn want ik woon in een flat met bijna alleen maar oude mensen. Ik neem een keer de lift niet en ren naar de trap, ik sla steeds een traptree over en huppel over de gangen. Ik wist niet eens dat ik kon huppelen.

Ik doe mijn deur van slot en loop naar binnen, mijn huis is rommelig. Ik zou het moeten opruimen, wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan weet ik niet eens meer. Oops.. Ik raap snel alle vieze kleren op en stop ze in de wasmachine, ik zet hem aan en laat het z'n werk doen. Ik pak alle kleine prulletjes op en doe het in een vuilniszak. Ik heb het gevoel dat ik overal tegenaan kan! Ik pak de vuilniszak en breng hem naar de grote container beneden en ik ren weer naar boven.

Ik pak mijn mobiel om te kijken of Ashton al geappt heeft, ik heb geloof ik duizend Twitter meldingen geloof ik. Ik haal mijn wenkbrauwen op, ik heb nog nooit zoveel meldingen gehad. Ik scrol door Twitter en zie allemaal foto's van mij en Ashton. De teksten van de fans zijn niet al te best, en het word niet beter door de roddels die de paparazzi . 'Ashton een nieuwe vlam?' 'Friends or lovers?' 'Ashton Irwin ,uit de beroemde band 5SOS, gespot met een meisje.' Ik slik, ik ben trending. Ze vinden me allemaal niks aan... Die hele fandom van 5SOS ook niet, dat blijkt uit hun tweets. 'WIE IS DIT? ZE IS LELIJK.' 'Arme Ashton... Wat een lelijkerd. Hij verdiend beter.' 'LAAT HEM ALLEEN VIEZE SLET.' En dan de ergste tweet...


Fairy tailes are fake ~ Irwin (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu