Heyy, ik heb een hoop vragen binnen gehad en ik ga ze nu beantwoorden!
LittleCliffo
Vraag aan Sascha: heb je een crush op een van de jongens? Zo ja, wie?
Antwoord: nee, ik heb geen crush op een van de jongens. Ik wacht tot ik de vrienden van Ashton kan ontmoeten😉Vraag aan Ashton: hoe ga je Alice voor je winnen?
Antwoord: ik heb werkelijk geen idee, ik moet eerst met haar praten...Vraag aan Alice: be friends?!
Antwoord: ik snap de vraag niet helemaal... Maar of wij vrienden kunnen worden, ofcourse!jannazorrolover
Vraag aan Louis: wil je mijn carrot maatje zijn?
Antwoord: euhm, ja sure... Love X@Wonder_my (idk waarom hij niet wil taggen)
Vraag aan mij: hoe zijn Alice en Sascha vriendinnen geworden?
Antwoord: ze liepen rond op school en Sascha was ook nieuw daar, ze werden vriendinnen omdat ze allebei akward zijn in sociale dingen enzo... Ja.ItsMeIsisX
Vraag aan Alice: waarom ga je Gvd niet met Ashton praten? Ik ship Alicon diehard.
Antwoord: 1. Let op je taalgebruik, danku. 2. Ik kan het niet okay, ik vind het moeilijk. Ik ben er mee bezigggg.
Vraag aan Alice: hoe voelde je je bij die freaking kus?
Antwoord: dat merk je het volgende hoofdstuk dat ik update, idk wanneer.Vraag aan Lukey: what do you think about Isis?
Antwoord: do you like if i talk in Englisch? Okay, now i think she is really cute. She is the best girlfriend someone can have, i am very happy with her. ❤️😊Vraag aan Isis: what do you think about Luke?
Antwoord: why English? Okay, i love him so much! Every drup in the ocean, so much. Every sand thing in the Sahara, so much no one will ever know.🌎☺️❤️Vraag aan Michael: wil je mijn haar verven?
Antwoord: ja natuurlijk, waarom niet? XAan Ash: Vriendin zijn?
Antwoord: ja ofcourseeee! Love you my friend!💐Aan heel 1D: waarom zijn jullie zo cool?
Antwoord: we zijn gewone mensen, we poepen ook hoor. 😂👍🏼🙈Aan iedereen ook mij: WAAROM ZITTEN JULLIE NIET GWN HIER BIJ MIJ OP DE BANK?😭
Ash: euhm, idk lol. Ik dacht dat we mijn bank zouden gebruiken?
Mikey: sorry, ik had pizza besteld...
Luke: waarom inderdaad niet?
Cal: euhm... Ik kan online games niet op pauze zetten...
Liam: ik ben online aan het gamen met Calum.
Louis: *don't react*
Harry: *don't react*
Naill: ik moet mijn m&m's in de gaten houden, sorry.
Sascha: sorry, ben bij Alice
Alice: sorry, ben bij Sascha
Isis: ik ben jou.
Me: het is bedtijd voor mij😂Ja, Larry. Ok. Bye.
JE LEEST
Fairy tailes are fake ~ Irwin (dutch)
FanfictionVroeger, toen ik een klein meisje was, leek de wereld een vredige plek. Als je gevallen was maakte een pleister en een geneesbare kus van mama het goed... Dit is niet goed te maken met kusjes of pleisters. Ook ben ik erachter gekomen dat monsters ni...