SU ŠVENTĖMIS , MEILĖS ! ŠIANDIENA IŠAUŠO TĄ DIENA . DAUGUMA PAMIRŠO , TAI PRIMINSIU . ŠIANDIENA PRADĖDAMAS RAŠYTI ,,BRAVEHEART" ANTRAS SEZONAS ,,SAME OLD LOVE" !!! YEAH . WOHOOO . PALINKIM MAN DAUG ĮDOMIŲ MINČIŲ , SĖKMĖS , NENUSIMOKYTI . JUMS PALINKIM , KAD TURĖTUMĖT MINČIŲ KAIP MANE NUSTEBINTI , KANTRYBĖS IR GERŲ EMOCIJŲ . O ŠIAIP KADANGI ATĖJO ŠVENTĖS VISOS MANO SKAITYTOJOMS LINKIU : MEILĖS , PINIGŲ ( :3 ) , SVEIKATOS , GERŲ DOVANŲ IR DAUG LINKSMYBIŲ . GAL NEBETEMPIAM? GERAI .AŠ VIKTORIJA , SKELBIU ,,BRAVEHEART" 2 SEZONO ,,SAME OLD LOVE'' ATIDARYMĄ !!!
***Prieš puse metu***
'' Aplink mane visur akinanti tamsa . Girdžiu žingsnius , bet negaliu matyti koks pavojus artėja prie manęs . Užuodžiu tuos pačius brangius kvepalus ir cigaretes . Kvėpavimas į mano kaklą , sustingtino mano kūną .
-Kodėl?
Vienintelis žodis išskridęs iš mano burnos .
-Nes tu man leidai .
Toje neaiškioje aplinkoje pasigirdo mano kūkčiojimas . Jo prisilietimai svilina mano kūną .
-Tu kalė , Asami . Kalė . "
Staigiais judesiai pabundu iš košmaro ir kambarys nuskamba mano garsiu klyksmu , bei springimu mano ašaromis . Pajuntu šiltas rankas aplink savo liemenį ir stipriai apkabinu ištreniruota kūną . Šis kartoja , kad tai netikra , kad man viskas gerai ir jis liks su manim . Amžinai .
***Dabartis***
Pažiūrėjau į mieganti Harry ir nusišypsojau . Patraukiau jo garbanas nuo jo akių ir atsikėliau iš lovos . Užsimečiau gėlėta šilkinį chalatą ir kojas įsispyriau į šiltas , žieminės šlepetės . Tyliai išėjau iš kambario ir užuodžiau šviežios kavos kvapą . Nusileidau laiptais žemyn ir mane pasitiko Jex su rankose ką tik atsibudusia Hazel .
Hazel – tai Airi ir Jex prieš trys mėnesius gimusi duktė . Ji turi japoniško kraujo ir ji yra maža išdykėle mūsų namuose . Tarsi nauja žvakė , skleidžianti šilumą ir šviesa šituose namuose . Kai laikau ją , matau savo vaikyste su Airi ir Ik . Tos Hazel akys , mane užburia ir norisi visą gyvenimą laikyti ją savo rankose .
-Hey . –pakštelėjau Jex į žandą .
-Harry miega ? –jis pakštelėjo atgal .
Harry ir Jex – ką galiu pasakyti , tai Broliai . Visada ir visur kartu . Dėkojau ne viena karta Jex , kad pasiima kartu irHarry į statybas . Taip . Jex ir Harry stato Airi ir Jex šeimyninį namą .
-Ne , bet minute ir jis jau bus apačioje .
-Jis turi laiko , nes Hazel pabudo naktį ir Airi buvo be miego , tad kažkas turi ją pasirūpinti .
Aš nusijuokiau ir paruošiau du puodelius kavos .
-Aš nebeesu psichine ligone , Jex .
-Niekas nesako , kad tu buvai .
-Buvau . –šyptelėjau –O dabar einu žadinti savo vyrą .
Papūčiau lupas ir pasiėmusi kavos puodelius , grįžau į kambarį ir šis jau buvo pabudęs .
-Jau pasigedau tavęs .
-Šį kartą aš pirma atsikėliau .
Atsisėdau ant lovos ir ištiesiau jam kavą .
-Viskas gerai?
-Taip . –pamaišiau kavą .
-Juk žinai , kad turi man išsipasakoti .
YOU ARE READING
Same Old Love (II)
Fanfiction1 sezonas - ,,Braveheart" 2 sezonas - ,,Same Old Love"