2.16

2.4K 148 69
                                    


Nurijau seilės ir pasikasiau kaktą .

-Privalai dabar viską papasakoti Harry . –maudamasi paltą , griežtai pasakė Shel .

-Kai jis nusirengs , tuoj pat ji pakviesiu . –prikandau lupą .

Ji prunkštelėjo ir jau galėjau suprasti apie ką ji pagalvojo .

-Ištvirkusias mintis lauk , Shel . Harry , galim pasikalbėti? –menkai šyptelėjau .

-Yeah . –jis linktelėjo ir užlipom į HARRY kambarį .

-Ar kažkas nutiko?

Jis atsisėdo ant lovos . Linktelėjau ir pirmas sykis , kai nežinojau nuo ko pradėti . Galbūt pradėk nuo tiesos .

-Aš permiegojau su Zayn .

Aš išsigandau Harry reakcijos . Jis nusijuokė ir krito su nugara į lovą .

-Aš taip ir tikėjausi , kad kažkada tai nutiks .

-Ką? –susiraukiau .

-Oh nagi . Tai nebuvo pirmas kartas , kai jūs turėjot kažką imtyvaus , tiesa?

-Mes . .bučiavomės . .kelis kartus . –pasitryniau rankas .

Jis spragtelėjo pirštais .

-Leisk spėti . Prieš mums išvažiuojant pas mano šeimą .

-Atsiprašau . –numykiau .

-Eik pas savo Zayn .

-Ką? –vėl jis privertė mane susiraukti .

Jis atsistojo ir aš nesuprantu jo . Tikrai . Jis keisčiausias vaikinas pasaulyje .

-Aš jau senai susitaikiau su ta mintimi , kad jūs susitaikysit . .be to aš supratau , kad myliu tave kaip drauge . Atsiprašau ir aš .

-Vau . –aš nežinojau ką atsakyti .

-Draugai? –jis ištiesė ranką .

-Geriausi . –apkabinau Harry .

Jis nusijuokė ir mane apkabino .

-Susilaikysiu nesakęs ką nors negražaus apie Zayn .

-Ačiū . –sukikenau .

Mes atsitraukėm ir pakalbėkim apie nejaukumus .

-Eime į apačią ?

Linktelėjau ir mes išėjom iš Harry kambario . Viskas per daug gerai . Laiptų apačioje lauke manęs Zayn .

-Aš nieko nesakysiu . Apsimeskim , kad nieko nebuvo tarp mūsų . –Harry nusijuokė ir patapšnojęs Zayn per petį , nuėjo į virtuvę .

Zayn pažiūrėjo į mane ir patrūkčiojau pečiais . Į namus įėjo mylimiausia Pezz . Aiktelėjau ir atsisėdau ant laiptų .

-Labas , mielasis .

Perrie norėjo prieiti prie Zayn , bet ištiesiau savo koją ir ji atsitrenkė į ją .

-Keli kojas ne į savo zonas , mieloji . –pažiūrėjau į savo manikiūrą .

-Zayn . –ši sucypė .

Shereen prunkštelėjo stovėdama svetaines tarpdurį .

-Pabūk čia Pezz , turiu tau įteikti kai ką svarbaus .

Zayn nusišypsojo ir pakilo laiptais į viršų .

-Ką tu turi omeny ,,Ne į savo zonas" ? Zayn mano sužadėtinis .

Same Old Love (II)Where stories live. Discover now