2.15

2.3K 143 25
                                    


NAUJA DIENA , NJ NAMAI 10:26

-Kvailė , kvailė , kvailė ! Kai sakiau , kad neviliotum mano sužadėtinio , turėjau omeny ir mano šeimos ! Kodėl? –suspaudžiau savo galvą .

-Aš buvau girta , o jis . . –Kayley kūkčiojo .

-Žinai kokia gėda tu padarei tiek man tiek ir Asami? –Shel papurtė galvą .

-Aš žinau . Atsiprašau . Aš pasikalbėsiu su Ele ir Louis . Aš atsiprašysiu . –gaudė ašaras ši .

-Kas iš to?! Žala padaryta ir tikriausiai kiti mano namai virto košmaru . –atsidusau .

Į svetainę įėjo Shereen .

-Harry liepė tau važiuoti namo . –Shereen ištiesė mano telefoną .

Paėmiau telefoną ir mačiau kaip tęsėsi pokalbis . Pridėjau telefoną prie ausies .

Aš : Kas?

Harry : Važiuok namo . Dabar .

Aš : Kas nutiko?

Harry : Čia trečias pasaulinis karas . Shereen pasiimk .

Aš : Gerai , tuoj būsim .

Padėjau ragelį ir atsisukau į Sher .

-Kažkodėl turi važiuoti ir tu . Ruoškis . –atsisukau į Kay –O dėl tavęs , nežinau . Esu baisiai supykusi ant tavęs . Būtų geriausiai jei grįžtum į Japonija .

Kay linktelėjo ir verkdama išėjo iš svetainės .

-Kas dabar bus su Elounor ? –Jess .

-Skyrybos . –patrūkčiojau pečiais –Kol vakar taksi nuraminau Ele . Šį tikrai įtikinamai grasino nužudyti Louis ir Kay .

Laiptais nusileido Shereen ir linktelėjo , kad galim važiuoti .

-Shel , važiuok su mumis . –Shereen .

-Mes pasirūpinsim Kay nuvykimu į oro uostą . –Amira .

-Ačiū merginos . –nusišypsojau joms .

Jos linktelėjo ir trise , nuėjome mautis batus .

-Iškviečiau jau taksi . –Sher .


10:58

Įėjom į namus ir iš virtuvės išėjo Zayn su stikline vandens ir tabletės .

-Kas čia? –susiraukiau .

-Elei stoja širdis . –Zayn pavartė akis .

Mes su merginomis pasakėm ,,O šūdas" ir nusimovusios batus , nuėjom paskui Zayn į Louis ir Ele's kambarį . Louis laikė Ele's ranką , Harry bandė jį atitraukti nuo jos , o Sop šluoste Ele's ašaras .

-Louis , išeik jei nori , kad ji liktu gyva . –uždėjau ranką jam ant peties .

-Pasakyk , kad aš nekaltas Asami . Pasakyk , kad ta kalė kalta . –jis viltingai pažiūrėjo į mane .

-Stokis .

Valdingai pasakiau ir jis paklausė manęs .

-Tu teisus . Kay kalta ir nesiįjaudink . Mes viską sutvarkysim abu , gerai? Bet dabar palik Ele , Lou .

Jis linktelėjo ir išėjo iš kambario .

-Asami . –sumurmėjo Ele .

-Man reikia rankšluosčio , daug vandens ir pradarykit langą .

Same Old Love (II)Where stories live. Discover now