2.3

2.3K 133 5
                                    


NAUJA DIENA 15:27

Nuo Harry piršto nuklijavau paskutinį lipnios juostos gabaliuką ir suplojau rankomis , kai baigiau pakuoti , net trisdešimt dvi dovanas . Smagumėlis , taip? Gražiai iš dėliavome dovanas po eglutę ir sutvarkėm svetainę . Kritom ant sofos , tarsi būtume dirbę visa dieną . Kažin ar yra tokiu profesijų , kaip dovanų pakuotojas ? Užjausčiau visą likusį gyvenimą tą žmogų . Aš supakavusi trisdešimt dvi dovanas , jaučiuosi pavargusi . O šiandien atvažiuoja mama , Shel ir Kayley ir Ik su šeima . Oh . . Nepasakojau apie Ik? Ik susirado merginą , kuri dabar yra jo sužadėtinė ir Ik vaiko mama . Miela . Visi turi vaikus .

-Ką veikiam? –pakėliau galvą į Harry .

-Už poros valandų pasirodys svečiai .

-Oh . . Reikia važiuoti į parduotuvę .

-Pirmiausiai mes turim pakalbėti .

Atsisukau visu kūnų į Harry ir atsisėdau indišku stiliumi .

-Tu tikrai nori tai daryti? –jis suėmė mano veidą .

-Taip Harry , aš tvirtai tam pasiruošusi . Tik bijau mamos ir Ik reakcijos , –patempiau lupą .

-Galiu pasakyti , tai už tave , -jis nusišypsojo –be to kur dingo Airi ir Jex?

-Pasakysiu pati , -sudrėkinau lupas –nuvažiavo atsiskaityti statybininkams .

-Aaa , supratau . Važiuojam į parduotuvę?

Linktelėjau ir abu pakilom iš vietos . Harry nukabino mano paltą ir padėjo jį apsivilkti . Apsimoviau kerziukus ir palaukiau , kol Harry apsimaus striukę . Patikrinau savo rankinę ar viskas joje yra ir išjungę visur šviesas , užrakinom namus .Eidama iki mašinos , ištiesiau ranką ir ant mano delno nusileido snaigę .

-Kur tavo kepure , Styles?

Išsišiepiau ir atsisukau į Harry .

-Namuose . –iškišau liežuvį ir įsėdau į Harry Range Rover'į .

Papurčiau savo plaukus ir jie liko drėgni nuo snaigių .

Įėjome į didžiausia maisto parduotuvę ir nustebau kiek daug čia žmonių .

-Oho kiek jų daug .

Paėmiau krepšelį , bet Harry paėmė jį iš mano rankų .

-Ketvirtadienį jau Kūčios . –Harry sudainavo .

Linktelėjau ir nuėjau iki laikraščių . Prunkštelėjau ir čiupau penkis skirtingus laikraščius , bei ištiesiau Harry .

-Mes populiarus .

Harry čiupo vieną ir atsikosėjo .

-Harry Styles ir Asami Zdrenka , oficialiai susituokę . –jis garsiai perskaitė .

-Wow , jei greitina įvykius .

Paėmiau laikraštį iš Harry rankų ir padėjau į vietą . Net ant mano mėgstamiausio žurnalo viršelio esam mes . Woah . Kokia pagarba .

Su Harry pririnkom vaišės , ką padėsime prie stalo . Daugiausiai laiko užsistovėjome prie vyno skyriaus . Mes turim daug mėgstamu ir niekaip nėjo apsispręsti kokį pasiimti , bet galiausiai prisiminėm , kad artėja Kūčios , todėl pasiėmėm šiek tiek cinamoninio skonio .

Grįžę namo , radom jau grįžusius Airi , Jex ir Hazel . Paprašiau , kad Harry nuneštu maistą į virtuvę ir jis taip padarė . Nusivilkau paltą ir nusispyriau kerziukus . Įėjau į virtuvę ir pasiėmiau iš Jex rankų Hazel .

Same Old Love (II)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora