Rytas 09:23
Pramerkiau akis ir su visais garsais išsiraižiau . Ištariau ,,Ooo" , kai nugara sutraškėjo . Susiraukiau , kai supratau , kad mano nuotaika nebloga . Pasukau galvą į kitą puse ir tikriausiai vyrai pradėjo jau darbą . O Zdrenka valdys namus . Garsiai nusijuokiau ir pašokinėjau vietoje .
Kai pabodo miegas , išlipau iš lovos . Iš spintos išsitraukusi naujus apatinius ir rankšluosti . Niūniuodama kažkokia dainą , nuėjau į vonią .
Atsipraususi ir persirengusi naują apatinį trikotažą , ant kūno užsimečiau dėl viso pikto drėgna rankšluostį . Galėjau nuo savo kūno užuosti sklindantį vanilės kvapą . Pati sau faina . Grįžau į kambarį ir iš spintos išsitraukiau juodas kelnės , ryškia geltoną maikutę ir džinsinį švarkelį . Persirengiau ir mėlynus plaukus palikau natūralius . Zdrenka be makiažo iš kambario neišeis . Susikroviau daiktus į savo ištikimiausia ruda , odinę kuprinę .
Nusileidau į apačią ir nuėjau į virtuvę .
-All my life ,
You stood by me ,
When no one else was ever behind me ,
All these lights ,
They can't blind me ,
With your love, nobody can drag me down ....
Ir gamindama sau pusryčius aš užtraukiau dainelę . Klausimas ar aš dar esu vaikinų fanė? Žinoma . Aš net turiu Harry autografą , jų visus kvepalus , o galiausiai iš pačio Niall gavau jų patalynė . Tai lyg svajonės išsipildymas .
-Geras rytas?
Pašokau iš vietos ir atsisukau į duris . Dieve brangus , ne . Zayn namuose .
-Neblogas . –patrūkčiojau pečiais ir sumuštinius susidėjau į lėkštę .
-Ir kas tokio gero? –jis užsikaitė arbatinį .
Iš šaldytuvo išsitraukiau sultys ir iš spintelės puoduką .
-Ar negali būti geras rytas?
Čiupau pusryčius ir nuėjau į svetainę . Pasidėjau pusryčius ant kavos staliuko ir kritus į sofą , pajungiau televizorių . Suskambo mano telefonas . Šūdas . Kuprinė virtuvėje .
-Asami .
Šiurpuliukai . Atsisukau ir pamačiau Zayn su mano kuprinę . Jis metė ir aš ją pagavau . Išsitraukiau telefoną ir susiraukiau dėl nežinomo numerio .
Aš : Klausau ?
Nežinomas : Sveika Asami , čia Džo , jei pameni dar tokį .
Aš : Ooo labas , dički . –nusijuokiau .
Džo : Labas , labas , -jis nusijuokė –Klausyk , ar galėtume šiuo metu susitikti?
Aš : Jo , taip , žinoma . Kažkas nutiko?
Džo : Ne , ne . Tiesiog turiu tau gerą pasiūlymą .
Aš : Ha . Aš tau nepriklausau ir dabar jokiu publikacinių triukų .
Džo garsiai nusijuokė ir pavarčiau akis .
Džo : Mums tikrai reikia susitikti .
Aš : Sakyk kada ir kur .
Džo : Aš studijoje . Dabar .
Aš : Gerai , paėdu ir atvažiuoju .
Padėjau ragelį . Paflirtavau su Justin , kurį rodė per televizorių ir pasiėmiau sumuštinį . Girdėjau , kai virtuvėje Malik nusikeikė ir kažkas nukrito ant žemės .
YOU ARE READING
Same Old Love (II)
Fanfiction1 sezonas - ,,Braveheart" 2 sezonas - ,,Same Old Love"