2.17

2.4K 154 6
                                    


 04:27

Mane pažadino garsus Zayn kvėpavimas . Jis buvo netolygus ir neramus .

-Asami .

Jis sušnabždėjo . Aš esu įsitikinus šimtu procentu , jog jis miega . Zayn savo galvą sukinėjo į skirtingas puses . Man neramu . Pajungiau stalinę lempą ir pažiūrėjau į Zayn .

-Paleisk .

Kambaryje vėl nuskambėjo jo pažeidžiamas balsas . Paliečiau Zayn veidą ir jis buvo karštas . Ant kaktos matėsi prakaito lašiuku . Jis sapnuoja košmarą .

-Zayn . –sušnabždėjau .

-Asa-mi .

-Zayn , pabusk . –paglosčiau jo skruostą .

Staiga jis pramerkė akis ir vėl užsimerkė dėl šviesos .

-Zayn . –sumurmėjau .

Jis vėl pramerkė akis ir atsisuko į mane .

-Mažute? Prižadinau?

Linktelėjau ir menkai šyptelėjau .

-Nori pakalbėti apie sapną?

Išjungiau šviesą ir padėjau galvą ant jo krūtinės . Jo rankos prisitraukė mane dar arčiau savęs .

-Tiesiog eilinis košmaras . –jo balsas buvo prikimęs .

-Ten buvau aš?

-Aš saugojau tave nuo savęs.

-Ką? –susiraukiau , nors jis to nematė .

Zayn pabučiavo man į plaukus ir apklojo mus .

-Nesvarbu . Miegokim .

Atsidusau ir užmerkiau akis . Aš neužmigau , kol nepajutau Zayn gilaus kvėpavimo ir normalaus širdies plakimo . Tai muzika mano ausims . Mintis , kad aš vėl miegu Zayn glėbyje , man kėlė šypseną . Taip ir užmigau .

                                                                                                ***

Nuo įvairiu garsų namuose , sprendžiau , kad jau rytas ir visi atsikėlė . Tada išgirdau ir kambaryje tyliai veikianti televizorių . Pramerkiau akis ir čia mačiau Zy krūtinę , nulieta juodu rašalu .

-Rytas , mažute .

Nusišypsojau nuo Zayn pasisveikinimo . Jis geros nuotaikos .

-Rytas , Zayn .

-Dušas kartu?

-Tik dušas . –nusižiovaujau .

Jis sukikeno ir mes atsisėdom . Nusiraižiau , patryniau akis ir mano ausis pasiekė girdėtas balsas , per televizorių .

-O ne .

Zayn sumurmėjo , o mano akis išsipūtė .

-Tu ir Gigi? –mano balsas skambėjo apgailėtinai .

-Tai prieš pusmetį .

Aš klausiausi Zayn dainos ir mano jausmai . Kodėl man atrodo , kad ta daina susijusi šiek tiek su mumis?

-Ji sušiktai gera . –atsisukau į Zayn .

Jis laikė šypsena ir patrūkčiojo pečiais .

-Kiek jūsų romanas tęsėsi? Savaitė? –nusijuokiau .

Same Old Love (II)Where stories live. Discover now