2.9

2.3K 134 13
                                    


Rytas 09:00

Pajaučiau šiltas lupas ant savo kaktos . Susiraukiau ir susisukau į paklodė .

-Aš noriu miego .

Suinkščiau , kai Harry lupos keliavo mano kaklu .

-Aš irgi daug ko noriu .

Jis sušnabždėjo į mano ausį ir mano kūnų , nubėgo šiurpuliukai .

-Ko pavyzdžiui?

Jis neatsakė ir galėjau justi jo iškrypusias mintis .

-Ne .

Pasakiau ir atsisukau į jį .

-Vau , iš kur toks atšiaurumas?

-Aš noriu miego .

-Na mes turim išvažiuoti po dviejų valandų .

Caktelėjau liežuviu ir suinkščiau .

-Galbūt galiu nevažiuoti ?

-Tu gali tik važiuoti .

Meiliai nusišypsojau ir pirštu vedžiojau aplink jo tatuiruotės .

-Ne .

Dabar jis pasakė ir aš sumirksėjau kelis kartus . Išgirdom dejone kitame kambaryje . Zerrie . Pažiūrėjau į Harry , o jis užsikimšo ausis ir aš nusijuokiau . Pamilk Harry . Atsidusau ir atsisėdau .

-Einu į dušą , prisijungsi? –prikandau lupą .

-Dar klausi ?

Jis staigiai išlipo iš lovos ir aš sukikenusi , nuėjau iki spintos . Išsitraukiau apatinį trikotažą ir nuėjom į dušą .


Baigusi savo makiažą , vien po rankšluosčiu grįžau į kambarį . Iš spintos išsitraukiau balta maikutę ir tokios pačios spalvos aptempta sijoną . Užsidėjau ir odos spalvos šiltas pėdkelnės . Atrodžiau , net pati sau graži . Nusišypsojau pati sau per veidrodį ir susiruošiau daiktus man ir Harry , trims dienoms . Pasiėmiau nuo spintelės ir nusileidau į apačią . Koridoriuje padėjau rankinę ant žemės ir apsimovusi juodus kerziukus , įėjau į virtuvę .

-Labas rytas ! Tau labai tinka balta spalva . –gan laiminga dabar Perrie .

-Labas , ačiū . –sukikenau ir ignoravusi Zayn žvilgsnį , nuėjau iki kavos aparato .

-O jūs draugužiai garsus . –Harry įėjo į virtuvę , tvarkydamas savo CK megztinį .

Prikandau lupą ir jis man mirktelėjo.

-Hareh , užčiaupk srėbtuvę . –Perrie paraudo .

Mes su Harry nusijuokėm ir padaviau Harry puoduką su kavą . Į virtuvę įėjo Sophiam ir Niall .

-Oj kokia graži . –Sop nusišypsojo nužiūrėdama mane .

Linktelėjau galvą , padėkodama jai .

-Išvažiuojat šiandiena ? –Niall pasitrynė akis , kas atrodė labai miela .

-Aha . Grįšim ketvirtadienį . –Harry per liemenį apkabino manę.

-Kur?

Zayn paklausė ir kai visi atsisuko į jį , jis suprato , kad paklausė to garsiai .

-Pas mano šeima . Laikas pranešti apie žieduotuvės . –Harry nusišypsojo man ir aš linktelėjau .

Same Old Love (II)Where stories live. Discover now