Man buvo juokinga šiek tiek . Aš jaučiausi užspausta kampe ir vienintelis iš ten išėjimas yra Zayn , tačiau jis kaip Everesto kalnas . Įveikti sunku . Aš net nežinojau ką atsakyti Zayn , o jis kaip kaprizinga mergaitė užsidarė mūsų kambaryje . Žinoma ir rėkauti .
-Žinai kiek bemiegiu naktų turėjau , jog stebėčiau ar tu dar kvėpuoji?!
-Spėju trys? –prunkštelėjau .
-Ugh . .aš nekenčiu tavęs !
Sukikenau ir nusileidau laiptais , kai išgirdau durų skambuti . Niūniuodama viena iš Zy dainų , atidariau duris ir išsišiepiau .
-Užeik , Pezz .
Pasitraukiau nuo durų ir ji nejaukiai įėjo į namų vidų .
-Ar Zayn yra namuose?
Ha . Kodėl aš jaudinuosi? Aš linktelėjau ir mostelėjau jai į svetainę .
-Zayn , nustok būti mergaitė ir nusileisk į apačią . Mus aplankė Perrie , -garsiai pasakiau .
Man buvo dar keisčiau , jog Perrie veidas atrodė pabalęs/sutrikęs/išsigandęs .
-Kavos , arbatos ar ką nors kito? –šyptelėjau nueidama į virtuvę .
-Vandens , ačiū .
Įpyliau jai vandens ir atsisakiau minties įpilti nuodų . Netrukus nusileido Zayn ir įdaviau Pezz stiklinę su vandenių . Ji dar karta man pasakė ,,Ačiū" ir atsirėmiau į sieną .
-Ko tau čia?
Ale Zayn griežta balsą turi . Kreivai šyptelėjau , bet šypsena dingo , kai Perrie iš rankinės išsitraukė kažkokį voką ir įdavė jį Zayn .
-Aš laukiuosi , -Perrie .
Aš paspringau savo seilėmis ir teko atsigerti vandens , jog nustočiau kosėti . Perrie laukiasi ... Gerai . Vaikui reikia abiejų tėvų . Aš atsisukau į Zayn , o jis žiūrėjo į manę .
-Važiuoju pas merginų , -linktelėjau ir dideliais žingsniai užlipau laiptais į viršų .
Įėjau į kambarį ir atsirėmiau į sieną . Dabar dar labiau jaučiuosi kalta , jog palikau Zayn ir išvažiavau į Japonija . Mes būtume susitaikė ir to nebūtų įvykę . Na taip manau . Pasiėmiau savo kuprinę ir susidėjau ten reikalingiausius daiktus , bei rūbų . Nenoriai nusileidau į apačią ir nuėjau į koridorių . Girdėjau Perrie kūkčiojimą ir net nenorėjau girdėti apie ką jie šneką . Apsimoviau batus ir iš spintos išsitraukiau odinę striukę . Koridoriuje pasirodė Zayn .
-Mes pasikalbėsim vėliau , o dabar turit išsiaiškinti viską abu . Zayn , vaikas turi turėti abu tėvus , -menkai šyptelėjau .
Paėmiau raktelius nuo savo mašinos ir buvau pasiruošusi išeiti pro duris , bet jis čiupo mano riešą ir patempė , jog atsisukčiau į jį . Jis sujungė mūsų lupas ir galėjau jausti jo stipriai plakančia širdį .
-Viskas bus gerai , -sušnabždėjau .
Jis paleido mane ir aš išėjau iš buto . Nusileidau liftu į apačią ir caktelėjau liežuvių , kai kieme stovėjo žurnalistai .
-Asami ar tiesa , kad Perrie laukiasi?
-Asami ar tarp jūsų su Zayn viskas baigta ?
-Asami ar jūs mirsite ?
Nusijuokiau nuo paskutinio klausimo ir įsėdau į savo mašiną . Kaip ir tikėjausi mano telefonas suskambo . Numečiau Shereen skambutį ir parašiau , kad atvažiuoju pas merginų . Netrukus skambino Shel . Jai teko atsiliepti .
Shel : Pasakyk , kad tai kas vyksta dabar yra ne tiesa .
Aš : Tai tiesa . Ji atėjo pas mus su laišku iš ligoninės .
Shel : Kas tarp tavęs ir Zayn?
Aš : Aš pasakiau , jog vaikas turi turėti abu tėvus .
Shel : Zayn to nepadarys . Jis nepaliks tave , duodu kirsti ranką .
Aš : Jei jis to nepadarys – padarysiu aš .
Shel : Ne . Dieve kas per šūdas . Mes perkam bilietus pas tave . Greitu metu būsim .
Aš : Oh ... gerai . Linkėjimai mano šeimai .
Shel : Pasistenk nenusižudyti . –Shel nusijuokė .
Aš nusijuokiau ir padėjau ragelį . Dar dvi minutės ir įvažiavau į merginų namus . Čiupau daiktus ir apsižvalgiau . Žurnalistai . Pavarčiau akis ir nuėjau į namo vidų .
-Aš sakau tiesa ! Ji nėra nėščia ! –sušuko Amira –Tą kalė kažką sugalvojo .
Įėjau į svetainę ir pamojavau Jess , Džo ir Amirai .
-Ne , tai tiesa . Mačiau dokumentus . Ir dabar man reikia apkabinimo , jums reikės daug rankšluosčiu , alkoholio ar bet ko kas nuramintu šį sušikta skausmą , -mečiau kuprinę ant sofos .
-Paliksiu jus vienas , -Džo .
Merginos mane apkabino ir dabar aš liejau ašaras kaip krokodilas .
-Asami , mes viską sužinosim . Tikiu , jog tai melas , -Amira .
-Tai tiesa . Sakau , jog mačiau popierius , -sukūkčiojau .
-Amira mano , jog tai gali būti suklastota , -Jess .
-Aš nemanau , nes Perrie atrodė tikrai beviltiškai , -sušniurkščiau nosimi .
Į kiemą įvažiavo dvi mašinos ir nusivaliau ašaras .
-Paruošiu arbatas , -Jess .
Nuėjau atidaryti durų ir čia stovėjo visi iki vieno . Suleidau visus į vidų ir nuėjome į svetainę . Buvo tylų , nes tikriausiai jau visi žino , kad tai tiesa .
-Man kažkas čia nepatinka , -Liam .
-Kažkoks skiedalas , -Niall .
Papurčiau galvą ir valiausi paakius .
-Ką nors su Zayn kalbėjot ? –Ele .
-Pasakiau ,jog pasikalbėsim vėliau ir jog vaikas turi turėti abu tėvus , -patrūkčiojau pečiais .
-Oh ir be to pajuokavimas apie vėžį , labai išmintingas , -pavartė akis Louis ir mes visi nusijuokėm .
Aš atsidusau ir Shereen mane apkabino .
-Nesidžiauk garsiai , nes laimė mėgsta tylą , -pasakiau su gražia intonaciją .
Liam suskambo telefonas ir jis išsitraukė iš kišenės .
-Tai Zayn , -jis parodė man .
Liam atsiliepė ir nuėjo į koridorių . Mintis kuria vaizdus , kai Zayn laiko vaiką ir juo džiaugiasi . Tada ateina Perrie ir jie pasibučiuoja . Sučiaupiau lupas ir stipriai užsimerkiau . Ar aš galutinai praradau Zayn?
ALE SUAKTYVĖJO ŠITA ISTORIJA . PAPLOJAM GALBŪT MAN?
YOU ARE READING
Same Old Love (II)
Fanfiction1 sezonas - ,,Braveheart" 2 sezonas - ,,Same Old Love"