Gruodžio 31 Diena
09:56
Nuo septynių ryto , Asami ne miega ir klausosi muzikos per MTV kanalą . Nusišypsojau ekranui , kai užgrojo ,,Stitches" . Išgirdau , kai kažkuri pasijungė plauku džiovintuvą . Suurzgiau ir pasigarsinau muzika . Oh ... jos jau ruošiasi vakarėliui . Amira švęs su savo draugais , Jess su Džo šeima , o pagal viska aš ir Shereen su idiotais diena išskristi į Kalifornijos Disneyland . Į kambarį įėjo dėdė Niall ir nusišypsojo man . Aš apsimečiau pikta ir žiūrėjau toliau televizorių .
-Niurzga .
Niall sudainavo ir mano planas apsimesti pikta nepavyko , nes jis sukėlė man šypsena . Jis pribėgo ir šoko į mano lovą .
-Skrendam ?
Niall ir vėl pradės prašyti , kad švęsčiau kartu su jais . Ten bus Zayn , todėl ne ačiū .
-Ne .
-Taip . Kelkis .
-Atstok . -suurzgiau .
-Judink savo iškrušta Zayn užpakalį !
Jis surėkė ir aš greit čiupus pagalvę , atitrankiau jį .
-Niall , juk vakar dar sakei , kad supranti mane !
Kaip maža , kaprizinga mergaitė išsireiškiau .
-Melavau , kad nuraminčiau . -jis patrūkčiojo pečiais .
-Mane jau buvo nuraminęs alkoholis . -sušnypščiau -Be to jei pasakysi kam nors apie tai ką darėm naktį , užmušiu .
-Niekam nesakysiu , kad krušomes .
Trenkiau jam iš kumščio į petį ir nusijuokėm . Jis apkabino mane ir aš apkabinau jį taip pat .
-Džiaugiuosi , kad grįžai , nes su visais be tavęs gyventi buvo kaip lavoninei .
-Neperdėk . -myktelėjau .
-Neperdžiu .
Mes abu nusijuokėm .
-Važiuosi ane?
-Pagalvosiu .
Jis išsišiepė ir paliko mane viena . Visi palieka mane viena . Kaaa? Asami tavęs niekada nepalieka vienos . Apkabinau pati save ir pabučiavau į ranka .
-Myliu save .
Į kambarį įėjo Amira .
-Pusryčiai ant stalo , kalė .
-Pareinu .
Pavalgiusi pusryčius , nuėjau į Shel kambarį . Ji spintoje kažko ieškojo .
-Hey . Kažkaip paskutinėmis dienomis nebe susimatom . –pasikasiau ausį .
-Oh .. atsiprašau . Susipažinau su keliais asmenimis ir su jais šiandiena švęsiu naujus metus . –ji išsitraukė juoda suknelė .
-Tikrai? Galbūt nori su mumis skristi į Disneyland'ą?
-O ne , tikrai . Čia jūs visi artimiausi būsit , o aš visai ne prie ko . –ji papurtė galvą .
-Nejuokauk . Tu mano draugė . Aš Shereen draugė ir todėl važiuoju ten . –atsisėdau ant lovos .
-Tu važiuoji , nes žinai , jog susitaikysi su Zayn . –ji pakėlė antakius –Ir jis nemeluoja , kad tave myli .
-Ką ? –suraukiau nosį .
YOU ARE READING
Same Old Love (II)
Fanfiction1 sezonas - ,,Braveheart" 2 sezonas - ,,Same Old Love"