***
NAUJA DIENA 09:29
Išėjau iš dušo ir pažiūrėjau į veidrodį . Mirktelėjau sau ir sukikenau . Gerai , tai keista . Išsidžiovinau plaukus , pasidažiau , apsirengiau į raudoną ir su visokiais raštais nulieta suknelę . Išgirdau ploną Shereen balsą ir reiškiasi , kad visi jau sulėkė . Niūniuodama savo dainą , nusileidau laiptais į apačią ir visiems nuoširdžiai nusišypsojau .
-Kas po velniu vakar įvyko ? –Niall .
-Kas jau senai turėjo įvykti . Man už pusvalandžio reikia išvažiuoti į oro uostą .
-Ką ? –susiraukė Shereen .
-Aha , ji nusipirko bilietus į Japoniją , -Jess .
Jie visi pradėjo rėkti , ploti , muštis , verkit , grasinti Zayn . Niall trenkė durimis ir išėjo iš namo .
-Šaaa ! –surėkiau – Tai mano gyvenimas , mano pasirinkimas ir jus jų pakeisti negalit . Todėl atsisveikinam arba jūs toliau čia keliat dramas , o aš išvažiuoju .
-Ir viskas? Jūs taip kankinotės vienas dėl kito ir dabar taip paprasčiausiai išsiskiriat? –Ele prunkštelėjo .
-Taip jau būna , Ele , -nusišypsojau .
Harry buvo pirmasis supratęs ko aš jų noriu . Mes stipriai apsikabinom .
-Su tavim buvo linksmi metai , -jis nusišypsojo .
-Su jumis taip pat , -sukikenau .
Toliau Liam ir Louis . Sophia spyriojosi , bet pribėgo ir stipriai apkabino .
-Aš niekada , niekada nepamiršiu mūsų išdaigų , o tuo labiau tavęs , -ji sumurmėjo .
Tada Ele atsidususi priėjo prie manęs ir taip pat apkabino . Tačiau ji greit atsitraukė ir menkai šyptelėjo .
-Laikas , -Jess .
Linktelėjau ir norėjau paimti lagaminą , tačiau už mane tai padarė Harry . Padėkojau jam ir visi išėjom iš namų .
-Mes važiuojam irgi į oro uostą , -Liam šyptelėjo .
-Nereikia , -papurčiau galvą .
Jie visi keistai pažiūrėjo į manę ir linktelėjau . Harry įkėlė lagaminą į Jess mašiną ir susėdom visi į mašinas .
-Niall nekenčia manęs , -sumurmėjau .
-Nes tu jį įskaudinai ir vėl , -Shereen sumurmėjo .
Atsidusau ir galvą pasirėmiau į langą . Iš tikrųjų džiaugiuosi , jog grįžtu namo . Pasiilgau savo šeimos , o ir ten jaučiausi žymiai laimingesnė . Galbūt mes iš tiesų nesam skirti vienas kitam . Skirti tik skaudinti ir daužyti vienas kitą . Taip ... Aišku buvo ir DAUG laimingų akimirkų , bet mūsų pykčiai peržengia , net maloniausius taškus .
***
Jess ir Liam pastatė mašinas stovėjimo aikštelėje . Išsitraukiau lagaminą iš bagažinės ir visiems nusišypsodama , patraukiau kelią link oro uosto vidaus . Visi atsidusom , kai čia buvo nemažai paparacų . Jie klausinėjo ne tik apie Zasami išsiskyrimą , bet ir visokiu kvailų klausimų iš kurių sukurs melą ir kils didelė drama . Visi palaukė , kol aš susitvarkiau su savo bagažų ir netrukus pranešė , kad keleiviai jau laipinami į lėktuvą .
-Viskas .
Atsisukau į draugus su šypseną , bet netrukus ji dingo . Jie visi stovėjo su nuliūdusiais veidais . Niall mane stipriai apkabino ir mano širdis sudrebėjo . Aš norėjau verkti .
-Šeimyninis apsikabinimas , -Harry .
Mes nusijuokėm ir padarėm didelį apsikabinimą .
-Mes pasiilgsim tavęs , -Sop .
Šyptelėjau . Pranešė , kad lėktuvo vartai užsidaro už dešimt minučių . Pasitvarkiau kuprinę ir visiems pamojavau .
-Nesipykit , būkit geri , nesirkit , -mirktelėjau .
-Tu tai pat , -Ele .
Apsisukau ir ėjau kažkokiu labirintu link patikros . Aš padarysiu tai . Aš neapsisuksiu ir negrįšiu pas visų . Tai geras sprendimas .
-Asami !
Ne , ne . Neatsisuk .
-Sustok , prašau !
Nusikeikiau ir atsisukau . Ten stovėjo Zayn ir visi debilai . Aš nekenčiu jų .
-Jeigu tu mane myli , tu neišskrisi ir grįši su manim namo .
Pavarčiau akis ir prunkštelėjau .
-Jeigu tu mane myli , tu leisi man ramiai gyventi ir be tavęs , -pirma kartą gyvenime girdžiu savo pikta balsą .
-Nustok vaidinti įskaudinta !
Gerai . Mūsų dramą mato milijonai žmonių .
-Tai galbūt nustok mane skaudinti?
Atsidusau ir žengiau toliau .
-Ar tu tikrai apsisprendusi išvykti , tarp mūsų viską baigti ? Nes aš tai ne . Aš tave myliu ir padarysiu viską , jog tu atleistum man .
-Taip . Aš visiškai apsisprendusi ir kaip matai aš žengiu į gyvenimą be tavęs –dėjau didelį žingsnį ir atsiradau zonoje , kurioje nei vienas iš jų patekti čia negali , nes neturi bilieto –Bam . Sudie , Malik . Išmok naudotis prezervatyvais .
-Aš žinau , jog tu mane myli ir grįžusi į Japonija gailėsi tuo ką darai dabar !
Aš nusijuokiau ir mane tikrino .
-Geras ėjimas , Malik . Tačiau sėkmes ieškant Japonijoj manęs , -pamojavau jam ir dingau už kampo .
Jaučiausi tokia gera . Aš degu . Prisiminusi viena dalyką , grįžau ir jie vis dar stovėjo . Zayn nušvito . Galvoji grįšiu ?
-Be to , pasidaryk DNR tyrimą , nes prisimeni tą naktį klube ir priežastį dėl ko jūs išsiskyrėt? Manau , kad taip ji laukiasi , bet vaikas ne tavo . Ate !
Pasileidau bėgti , nes man liko minutė . Įdaviau moteriai bilietą ir ji mane įleido į lėktuvą . Susiradau savo vietą ir išsišiepiau .
-Senai matytas , -nusijuokiau .
-Asami , -Luke nusijuokė .
YOU ARE READING
Same Old Love (II)
Fanfiction1 sezonas - ,,Braveheart" 2 sezonas - ,,Same Old Love"